sirkeline77 Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Jeg er vel en av de som etterhvert kan kalles sliter her inne....Selv om jeg ikke daglig er "her inne".Finner jeg ofte en slags trøst med å lese andre innlegg- andre ganger har jeg ikke godt av å høre om alle de lykkelige- misforstå meg rett, det er utrolig hyggelig med alle som blir gravide. Men for hver gang man hører om noen er det som et slag i magen........... Har prøvd å bli gravid siden april 06, har vært til gyn til sjekk + sjekket sædkvalitet. Alt som normalt. Neste skritt er pergokur. Både gruer og gleder meg til det- er noen som har vært igjennom det her? Del erfaringene dine med meg
litjpia73 Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Antar du har fått sjekket at du har åpne eggledere først? Hvis ikke hjelper jo det ikke med Pergo. Jeg har nå min 2. pergosyklus. Ble gravid på den første og håper det går like bra denne gangen. Mistet den første da. Jeg har ikke hatt noen bivirkninger av enkel (50 mg) pergokur. Ingenting å frykte spør du meg. Lykke til!
Smurfelykke Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Sjekkes ikke egglederene når man tar full gyn.undersøkelse da? I såfall bør jeg gjøre det selv, for jeg har prøvd -til og fra- å bli gravid siden aug.2004, men her har det heller ikke kommet noen spire i magen...
Jippi74 Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Skulle nesten tro du skriver om meg! Vi begynte også å prøve i april 06. Vi har vært til gynekologiske undersøkelser og sjekket sædkvalitet. Alt er bra hos min mann, men jeg har ikke eggløsning. Vi startet på vår første pergokur for 10 dager siden. Har testet med eggløsningstester hver dag etter det, men uten resultat. Skikkelig nedtur, men vi skal prøve en måned til før jeg gidder å bli skikkelig deppa. Ikke noe bedre når "alle" rundt en blir gravid..... Vi satser på at 2008 blir et skikkelig bra år for oss begge!!
GuttemammaTilTo Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 jeg holder meg med dere tror jeg, er også fryktelig sliten etter å ha prøvd så lenge, har ikke blitt noen spire en eneste gang! ikke en positiv test. har hatt full gyn undersøkelse ganske i begynnelsen da vi begynte å prøve, han er ikke sjekket enda så det skal vi nå etter januar, da blir det sjekk og evt pergo pga syklus på 1-3mnd. krysser fingre for spire hos oss alle i 2008! hadde vært koselig med mage i juli når bryllup skal stå!
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Hei hei! Jeg hadde prøvd i siden september 06 så begynte å bli passe lei. Det var syklusene mine som ikke ville være med. De var på alt fra 1 til 4 måneder lange. Skulle få 3 pergokurer og hvis jeg ikke ble gravid da så ble det prøverør i følge gynekologen. Men spiren satt på første runde den. Er nå 9 uker på vei. Så jeg setter min lit til prgotime. Lykke til! 2008er året det skjer
sirkeline77 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2008 Hei jenter! Tusen takk for alle svarene, utrolig godt å kunne dele sin frustrasjon med noen:) Det var en av dere som nevnte om jeg hadde sjekket om egglederene mine "er åpne". Jeg har ikke vært igjennom noe annet enn vanlig gyn undersøkelse med ultralyd. Fikk vite da at sannsynligheten for at det var noe med meg var nesten lik null. Og det kunne han si med bakgrunn i to faktorer. 1. jeg har en sønn fra et tidligere forhold og 2. så lenge jeg har regelmessig mens, vil det også si at jeg har regelmessig eggløsning og dermed heller ikke tette eggledere! Har noen av dere fått andre beskjeder rundt dette? Jeg håper og satser at spiren sitter etter første pergokur som hos deg Tinemor Lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå