3troll blir til 4troll Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 au, au au .. har hatt en kynner nå om har vart i ca 30 min uten å gi seg i styrke ,eller øke i styrke for den del.. er dette normalt ??? Har skiftet stilling og gått en liten tur uten noen forandring..
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 ingen ...? de ga seg etterhvert, men kom tilbake i samme styrke.. kommer og går.. er i uke 34 ..
hieri Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Hei..Er i uke 38,har hatt kynnere eller masrier fra jeg stod opp idag kl 12.Har vært til registrering på føden.1 minutt i mellom,men desverre ikje rier...7,5 tima med hyppige korte kynnera,slitsomt...-Ondt--
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 hmm så kansje jeg skal "omdøpe" disse kynnerene til masrier da.. kynnere skal jo liksom være litt *snillere*.. føler med deg ... men du er jo nærmere målet oxo !! Lykke til *
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Vis de kommer gjevnlig i 30 min skal du ringe føden! Men først skla du legge deg ned og slappe helt av og ta tiden på de eller ta en dusj
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 Jeg har hatt regelmessige kynnere i opptil 1 time, både i går og i dag, men det gir seg etter en time ca. Jeg er bare i uke 35, så har ikke lyst å føde enda
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #7 Skrevet 1. januar 2008 Jeg har hatt regelmessige maserier i opp til 6 timer uten modning...halvtime kynnere er ikke lenge vil jeg si men kansje jeg tar feil???
hieri Skrevet 2. januar 2008 #8 Skrevet 2. januar 2008 Maseriene mine varte i går fra jeg stod opp i 12 tiden og avtok ikke før kl 22.30 på kvelden..Var helt utslitt etter å ha 1-2 min mellom gjennom hele dagen..Men til gjengjeld har jeg sovet som en stein i natt,bare noen korte turer på do Så nå føler jeg at jeg har ladet batteriene og er klar til de virkelige riene kommer...hii.. Permisjon fra i dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå