Gjest Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Christina hvis det skulle bli jente, men ganske sikker på at vi får enda en gutt =)
☆Monkey Business☆ Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 Iben....men det liker ikke sambo, så da må jeg svare Hennie og Ellie siden det er det mine to små heter....
Helnøtt med spire:) Skrevet 1. januar 2008 #7 Skrevet 1. januar 2008 Er ikke bare ett fint jentenavn, men utrolig mange! Så etter min samk er de to fineste jentenavnene GINE og EMILIE, ettersom mine nydelige prinsesser heter det!
wirre;o) Skrevet 1. januar 2008 #12 Skrevet 1. januar 2008 åhhhh.. jeg ville kalle lillewirre for Ava, men pappan hennes mente at det ikke var noe navn.. Også det som bare er sååå nydelig. Ellers liker jeg Berentine og selvfølgelig har er jo navnet til lillewirre en favoritt.
Tingelingelate med to tomater Skrevet 1. januar 2008 #14 Skrevet 1. januar 2008 Tuppa mi heter Mathea og jeg syns jo selvfølgelig det er nydelig:-) Er så mange fine navn, nevner noen her: Linnea, Tomine, Sofie (er vel de som står øverst på lista mi om vi skulle få en jente til noen gang)
Espoir Skrevet 1. januar 2008 #15 Skrevet 1. januar 2008 Ava er da klart et navn. Hva med Ava Gardner, hat ikke pappaen hennes hørt om henne? Tenker har får noe tenke på når han ser bilde av henne hvis ikke: http://www.pointscommuns.com/img/acteur/1001257.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå