Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på litt over 2 år fikk ny stor seng i helgen, og samtidig kuttet vi ut smokken. Nå har vi kommet oss igjennom to netter og to dagsovinger uten smokk, og det har gått kjempefint! Koseteppet har hun fortsatt, og det skal hun få beholde en stund til. Det tar ikke tennene skade av iallefall :)

 

Hadde aldri trodd det skulle gå så lett...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink hun er!! Håper det fortsatt går bra:-)

 

Storesøster er veldig langt unna smokkeslutt. Vi får ta det etterhvert når hun skjønner at det ikke er så "kult" at hun bruker smokk når lillesøster ikke gjør det.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...