flust Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Jenta mi på litt over 2 år fikk ny stor seng i helgen, og samtidig kuttet vi ut smokken. Nå har vi kommet oss igjennom to netter og to dagsovinger uten smokk, og det har gått kjempefint! Koseteppet har hun fortsatt, og det skal hun få beholde en stund til. Det tar ikke tennene skade av iallefall Hadde aldri trodd det skulle gå så lett...
Kakeåndsen Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Så flink hun er!! Håper det fortsatt går bra:-) Storesøster er veldig langt unna smokkeslutt. Vi får ta det etterhvert når hun skjønner at det ikke er så "kult" at hun bruker smokk når lillesøster ikke gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå