Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Hei! jeg bor alene med gutten min, så du er nok ikke den eneste;)
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Jeg bor også alene med barnet mitt..
jet trip Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Du er ikke alene nei. Jeg bor også alene med sønnen min på 14 mnd.
PinkBabyDoll Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Jeg bor alene m lillepia mi på 18 mnd:)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #10 Skrevet 2. januar 2008 jeg bor alene med sønnen min på 17mnd.. noen fra vestfold her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå