lillegull:) Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 i overimorgen kl 1300 tar vi over huset vårt.. da er det i gang med å male stuene og badet.. kan nesten ikke vente med å komme i gang.. jeg skal ikke male så mye da, men samboer og pappa og svigers skal det.. vi satser på å flytte inn på søndag.. og alt ser helt jævli ut i leil vår.. gidder liksom ikke gjøre noe her nå.. pleier å ha det strøkent men finner ikke motivasjon til å gjøre noe her nå.. bare noen dager igjen nå... blir gaaaaaal..hehe.. skal bli så digg med hus ,veranda og egen hage:) gleder meg til å innrede rommet til mini:) kjøpt masse fint:)
Pysa Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Ååååååhhhh...... Det høres såååå fint ut *misunneligpyseventerpåboligkrakk*
lillegull:) Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2008 ja, er koselig, men jeg er av typen som gjerne skulle gjort unna alt for tre uker siden.. hehe- litt slitsomt:) men nå er det ikke lenge igjen da...
Pysa Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Hehe, jeg er også sånn. Alt er på plass før flyttebilen er kjørt (omtrent). Kos deg, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå