brummemamma- Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Synes vår sover lite - og spiser veldig mye. Han er gjerne våken 3-4 timer i strekk, selv om han bare er 2 uker gammel, av og til to ganger i døgnet. Nå har han for eksepmepl nettopp sovnet og han våknet klokken 12, selv på trilletur var han våken. Så er han våken bortimot en time hver gang han spiser og det er max hver 4, som regel hver 3 eller 2 time. Han får mest MME, og han vil ha mye mer enn 15 % av kroppsvekten per dag.
Mikkemafian Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Vår sov bare to halvtimer på våkentiden fra 8 om morgenen til 12 på kvelden. Spurte på helsestasjon, men fikk ikke så mye råd der. Det var fryktelig slitsomt, men det gikk over. Husker ikke helt når.. Hun er 3 mnd nå. Når jeg begynte med å ha faste trilleturer sammen med en venninne til ca samme tid på dagen begynte det å løsne!! Vi kaller henne forresten lille trille..
*1+1=2 små* Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 snuppa mi er nå 4 uker gammel og er MYE våken..hun begynte å være mye våken fra hu var 2 uker gammel! Er ikke grinete, bare våken og titter! Har henne liggende hos meg på sofaen mye av dagen eller så sover hun hvis jeg legger henne på magen! Hun sover godt om natten og det er viktigst for meg!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Jeg trøster meg med at når de er mye våken, så har de god tid til å bli kjent med oss og lære nye ting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå