Gjest Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Nå har jeg akkurat rydda rakett-, kinaputt-, stjerneskudd- og annen nyttårssøppel fra folk som er direktekvalifisert i undermenneskeklassen. Dessverre var det ingen av dem som fikk blåst av seg hue, fingre eller øyne i går, og dessverre fikk de heller ikke lemlesta noen av alle unga sine selv om de prøvde skikkelig hardt å stå i klynge mens en eller annen fem- eller seksåring fikk fyre raketten og så holdt pappa i rakettpinnen til den fløy. Huhei hvor det gikk der nede. Jævla idioter - neste år skal jeg hive et rakettbatteri på dem fra min balkong og dukke når det smeller. Endlösung.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Litt søppel kvalifiserer til undermennesker?
♥Prinzessin♥ Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Det er unektelig skremmende å innse at ens nærmeste naboer er underernærte på hjernestimuli - og det såpass at de kvalifiserer seg som mulige kandidater til the missing link. Er det mulig at folk av 2007 ikke har fått med seg farene ved raketter og andre eksploderende feirepinner?
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Ja, det gjør det faktisk også, men her snakker vi ikke LITT søppel, her snakker vi en times søppelplukking og en IKEA-pose full med bare nyttårssøppel, og klokka er over fire, så har de ikke våkna er det ikke mitt problem. Samt avfyring i hytt og pine (retning parkerte biler, naboens balkong, inngangsdøra eller generelt på langs av eget selskap.
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Ja, og det er familier, ikke gærne fjortiser. Det er det som er spikeren i kista.
♥Prinzessin♥ Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 Hvordan skal intellektuelle lammekjøtt som oss overleve i en verden med forsøplende, hjernedøde kråker? *Liker de trygge stjerneskuddene*
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #7 Skrevet 1. januar 2008 Mhm, sånn var det her også. Folk lar ungene sine tenne på, og dem kaster raketter i alle vinkler. Ler seg ihjel når dem går inn i folke mengder og alle må løpe for livet. Jeg var inne med yngste på 1,5 år da og så på alt fra kjøkkenvinduet. Samboer var ute med eldste på 5 år, og han gikk vekk etter 5 min. Fant seg heller en annen plass før han banka gørra ut av dem som sto der sa han Men i natt så våkna jeg av at en jææævel av en rakett smalt RETT utenfor soveroms vinduet vårt. Skulle se ut, men så bare en masse røyk. Men hørte det var fulle folk ja... Sjarmerende!!!!! Og fotballbanen??? Full i raketter, ikke en kjeft som rydda opp etter seg! Nei jeg er gla for at det skal bli forbudt med raketter jeg.
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #9 Skrevet 1. januar 2008 Jeg liker fyrverkeri godt, men lider ikke under den villfarelse at kjekke og greie Noen-André kommer og plukker opp søpla etter meg.
Ikkelektuell Skrevet 1. januar 2008 #10 Skrevet 1. januar 2008 Jeg har ingen ting å tilføye annet enn et 'hurra for forbud mot privat oppskyting av raketter', og at det sikkert ikke tar lang tid før noen på navnedebatten spør om Noen-André er et fint navn til nybabyen.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #11 Skrevet 1. januar 2008 Signere denne jeg. Igår feiret jeg nyttår hos noen venner. kl. 12 gikk vi ut for å se på raketter. Og jammen sto det ikke en gutt på 7-8 år og holdt en rakett i hånda, av den type som skyter ut 4-5 "kuler" som eksploderer. Og denne gutten sto og sikta på folk, mens foreldrene hans sto i nærheten og lo. Til slutt måtte en kompis gå bort til foreldrene og si dem et alvorsord.
piano♫ Skrevet 1. januar 2008 #12 Skrevet 1. januar 2008 Kan skrive under på stort sett hele innlegget ditt, sug lut, men ikke "dessverre fikk de heller ikke lemlesta noen av alle unga sine selv om de prøvde skikkelig hardt å stå i klynge mens en eller annen fem- eller seksåring fikk fyre raketten". Man velger ikke foreldrene sine selv. At det er komplett idoitisk og et under (eller hva man nå kaller det) at det går bra, DET er jeg enig i.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #13 Skrevet 1. januar 2008 Nei, jeg vet ikke hva som kvalifiserer mest til undermenneske, jeg: - Å være uforsiktig med raketter og unnlate å rydde etter seg, eller - Å ønske at små barn skal lemlestes.
piano♫ Skrevet 1. januar 2008 #14 Skrevet 1. januar 2008 Hvorfor tør du ikke skrive at du er (tildels) uenig med sug lut med nick?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #15 Skrevet 1. januar 2008 Hva hadde hjulpet deg om jeg hadde nick? Det sier deg jo ingenting uansett,
Süsse Skrevet 1. januar 2008 #16 Skrevet 1. januar 2008 Undermennesker er de som også skyter opp raketter i dag. Er det faen meg nødvendig??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå