Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Jeg skal kjøpe babycall. Men det er jo så utrolig mange på markedet. Hvilke har dere gode/ dårlige erfaringer med? og hvor er den kjøpt? Godt nytt år, forresten :-)
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Kjøpte en på Clas Ohlson med bildemonitor. Den kostet 1295, og skurrer og suser så måtte slå av lyden. Ville ikke anbefalt den, nei. Men mulig det er leiligheten min som er for liten. Bruker nå ingen baby call. (Soverommet hans er så nær at jeg hører ham når han okker seg.) Har også venner som har dårlig erfaring med Clas Ohlson baby-calls, på tross av at de ofte vinner best i test forbrukertester.
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2008 Takk for svar. Da tror jeg vi styrer unna den. Andre?
Alba44 Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Philips avent har vi og er veldig fornøyd. Ingen skurring og tydelig fin lyd. Lett å bruke. Ga ca 1000,- for den.
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2008 Til Alba33. Kan man ha batteri i babydelen?
MathildeC Skrevet 1. januar 2008 #7 Skrevet 1. januar 2008 Vi kjopte TopCom (best i test), den var helt forferdelig! Fikk inn andre babyer og vuggesanger og politi... litt morsomt men helt ubrukelig. Ser mange andre andre er misfornoyd med den. Maatte kvitte oss med den og kjopte en Phillips Avent vi ogsaa. Det var helt fantastisk aa bruke den i forhold! Betalte ca 800-900 paa nettet, bruk kelkoo.no saa finner du den billigste butikken.
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. januar 2008 He, he... Kanskje ikke politi-radio man ønsker å få inn på callen :-) Da sjekker jeg litt ut om Philips Avent. Takk for tilbakemeldinger :-)
LilleVilleVilja Skrevet 1. januar 2008 #9 Skrevet 1. januar 2008 Vi og har Philips Avent og er kjempefornøyde. Fordi om rakettene i natt slo ut på foreldredelen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå