lettereforvirra Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Uff, jeg har spist så mye i julen og vekta har ikke gått nedover i jula ! Nå starter jeg på blanke ark i morgen og skal handle bare sunne matvarer. Noen som har gode oppskrifter på sunne middager? Eller andre tips? Jeg er veldig svak for sjokolade. Skal ned 15 kg ! Nå eller aldri !
*Lissi* Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Føler jeg kun har spist i 14 dager, hehe! Har sikkert gått opp noen kilio, men det forsvinner nok fort etter jul. Er ganske aktiv ellers i hverdagen. Skal blir flinkere å spise sjokoade kun i helgene da....
samboer87 Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 prøve å bare spise godis på fredager og spise mye sunn mat mye salater osv begynner for fullt den 3 når je begynner på skolen igjen enklere for emg å være sunn når andre ser på hehe...problemet her hjemme er at vi har så mye julemat og kaker igjen vet ikke hva vi skal gjøre med det.
Gulosten™ Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Uff jeg må ned 20 kg, helst 25..... Hjelpe meg. Skal liksom være flink til å trene, spise sunt og.. Jaja. Hele jobben flytter nå, og der får vi stooooooor kantine. De har sikkert fine salater der:) Og må prøve å få i meg noe sunt og godt til frokost, er helt elendig på å spise frokost....
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Føler at jeg ikke har spist noe annet enn sjokolade i jula. Nå er jeg så lei alt som heter sjokolade. Men fra i morgen av, blir det frukt jeg skal knaske på. Trenger ikke å gå av noen kg, men trenger å bli sunnere.
lettereforvirra Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2008 Godt vi er flere ! ;-) Jeg skal kaste alt som jeg ikke har bruk for i mitt sunne år.. har jeg kaker liggende så er det garantert at det blir fråtsing Jeg holder meg unna ei stund, så eksploderer jeg. I morgen skal jeg på storhandling og bare kjøpe nyttige ting. Jeg gleder meg litt til å komme i gang for nå ligger jeg å trykker i noen deilige konfekter .
Lykkeliten og jeg Skrevet 1. januar 2008 #7 Skrevet 1. januar 2008 Gjett om. Må gå ned 10 kg innen vi drar på ferie om 4 uker, så her blir det bare sunt. hehehe ;p
TusseMor07&09&14 Skrevet 1. januar 2008 #8 Skrevet 1. januar 2008 Jeg skal også... og jeg gleder meg! Gikk ned 30 kg før jeg ble gravid, så vet jo hvordan det gjøres. Håper det går bra! Den gangen fulgte jeg Grete Roede... de middagsbøkene fra Grete Roede har mange fine oppskrifter til middager iallefall.
Pysa Skrevet 1. januar 2008 #9 Skrevet 1. januar 2008 Ja, men ikke så fort. Har slitt med spiseforstyrrelser siden jeg var 8, så må ta ting på riktig måte. Begynner med å trene, mens jeg fremdeles kan proppe meg med det jeg vil. Hvis jeg nekter meg noe, går jeg bare og tenker på det. Og jeg vet at bare jeg kommer i gang med treninga, er det ikke så fristende å "ødelegge" den med snop, så da blir jeg sunnere. Men jeg blir sunnere fordi jeg vil, og ikke fordi jeg må. Også litt etter litt, bytte ut cola med vann, bytte ut chips med nøtter, bytte ut poteter med andre grønnsaker osv.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 1. januar 2008 #10 Skrevet 1. januar 2008 Jepp! I morgen er dagen!! Slutt på fråtsing og sette igang med trening. Drikke mer vann!!
hit og dit Skrevet 1. januar 2008 #11 Skrevet 1. januar 2008 Eg skal gå ned fem kilo, for å bli kvitt lovehandles. Så skal eg tone greveinneflappen, magen og få leggmuskler. Starter så vidt i januar, og full rulle først i februar. Sunne middager? Sørg for at det er over halvparten med grønnsaker på tallerken. Ha ei stor bolle med fruktsalat i kjøleskapet dersom trangen til småspising melder seg. (Uten fruktlake ja).
meg & to små vampyrer Skrevet 1. januar 2008 #12 Skrevet 1. januar 2008 Jeg skal ikke starte noe sunnere liv. Bare fortsette mitt vanlige. Det lure er å spise rimelig sunt + unne seg noe i helgene hele året:) Da har man ikke spes lyst til å fråtse i perioder heller. + aktivitet selvfølgelig.
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 1. januar 2008 #13 Skrevet 1. januar 2008 Skal iallefall ned 5kg! Målet på sikt er ca 10! Skal spise sundt nå. Pappa har akkurat blitt hjerteoperert og vært på rehab så han har masse tips om sundt kosthold! Også spise 4.6små måltider pr dag! Og prøve å gå minimum 30minutter pr dag.
Sommerfugl78 Skrevet 1. januar 2008 #14 Skrevet 1. januar 2008 Har tenkt det ja, hehe. Ikke at jeg spiser så mye usunt, eller det blir jo en del godteri i helgene... men prøver å få mer rytme på måltider, spise mer frukt og grønt. Har aldri slanket meg før, og er nok ikke i så god form nå akkutat. Før gikk jeg til skole/jobb hver dag. Må bli flinkere til å komme meg ut med den lille i vogna! (er litt styr å bære bagen ned tre etasjer, har vært min unnskyldning). Har planer om å gå på vekta i morgen og begynne derfra. Skulle gjerne strammet opp bakenden, men det er jo så gørr kjedelig å gjøre slike øvelser, og så vet jeg ikke hva/ hvordan jeg skal gjøre de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå