Gå til innhold

Skip Hop Dash stelleveske?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestillt en fra kiwi kid. Fikk mail om at den var sendt derfra 13 des men ikke fått den i posten enda. Noen andre som bestillte derfra som husker hvor lang tid det tok å få den? La inn ordre 1 des da:) Men har jo vært jul og den skal jo sendes helt fra USA så er vel ingen grunn til å bli utolmodig enda....fikk jo mail om at den ikke var snedt før 13 des men synes d har tatt sånn tid:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jo vært jul ja !

Du må jo tenke at det tar hvertfall sikkert 14 virkedager, og det har jo ikke vært så fryktelig mange virkedager denne julen her :)

Skrevet

Hei,

Hvor mye måtte du betale i porto for å få den tilsendt fra USA?

 

Skrevet

Ja sannt det:) Får vel smøre meg med tolmodighet...

Trine_80

Det ble 85 dollar totalt og da var det 20 dollar i frakt. Ble vel ca 470 norske sånn kursen var i begynnelsen av des. Men jeg må vel regne med en liten sum i toll:)

Skrevet

Virveli,

Takk for svar. Jeg sendte nettopp mail til dem og hørte om de kunne merke pakken som "gave" - da slipper du toll. Et lite tips til evt neste gang du skal bestille noe fra utlandet! :-)

Skrevet

jeg fikk mail om at min ble sendt den 14 desember, og jeg har heller ikke fått den, men det er vel på grunn av all juleposten sikkert!

Får satse på ar den kommer snart:)

Skrevet

Min kom vel etter ca 14 dager.

Jeg spurte ingenting om merking av pakken, det gjør de automatisk:-)

Veldig grei service, så man slipper altså toll!

Skrevet

wow! Supert!

Da er det strake veien inn for å bestille skip hop stellebag! :)

Skrevet

ok, så bra! Da slipper jeg sikkert toll jeg også da:) Så kommer den vel en av de nærmeste dagene. Takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...