LilleBanan blir storebror Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Har bestillt en fra kiwi kid. Fikk mail om at den var sendt derfra 13 des men ikke fått den i posten enda. Noen andre som bestillte derfra som husker hvor lang tid det tok å få den? La inn ordre 1 des da:) Men har jo vært jul og den skal jo sendes helt fra USA så er vel ingen grunn til å bli utolmodig enda....fikk jo mail om at den ikke var snedt før 13 des men synes d har tatt sånn tid:)
2 tette - med flette Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Har jo vært jul ja ! Du må jo tenke at det tar hvertfall sikkert 14 virkedager, og det har jo ikke vært så fryktelig mange virkedager denne julen her
Trine_80 Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Hei, Hvor mye måtte du betale i porto for å få den tilsendt fra USA?
LilleBanan blir storebror Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2008 Ja sannt det:) Får vel smøre meg med tolmodighet... Trine_80 Det ble 85 dollar totalt og da var det 20 dollar i frakt. Ble vel ca 470 norske sånn kursen var i begynnelsen av des. Men jeg må vel regne med en liten sum i toll:)
Trine_80 Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Virveli, Takk for svar. Jeg sendte nettopp mail til dem og hørte om de kunne merke pakken som "gave" - da slipper du toll. Et lite tips til evt neste gang du skal bestille noe fra utlandet! :-)
en-to-tre Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 jeg fikk mail om at min ble sendt den 14 desember, og jeg har heller ikke fått den, men det er vel på grunn av all juleposten sikkert! Får satse på ar den kommer snart:)
Sunniva78 har to små Skrevet 1. januar 2008 #7 Skrevet 1. januar 2008 Min kom vel etter ca 14 dager. Jeg spurte ingenting om merking av pakken, det gjør de automatisk:-) Veldig grei service, så man slipper altså toll!
Trine_80 Skrevet 1. januar 2008 #8 Skrevet 1. januar 2008 wow! Supert! Da er det strake veien inn for å bestille skip hop stellebag!
LilleBanan blir storebror Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. januar 2008 ok, så bra! Da slipper jeg sikkert toll jeg også da:) Så kommer den vel en av de nærmeste dagene. Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå