Gå til innhold

>>>, Angelmya, Anonym og resten av kakkelklubben!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morsomt å se at dere sitter her inne å setter såkalte standarer for god nettbruk og hva som er lov å skrive eller ikke:-) For min del så er de såkalte "konstruktive" og drittkjedelige innleggene dere skriver en påminnelse om saueflokkmentalitet uten holdepunkter, men kun et oppgulp av hva dere selv ønsker at skal være såkalte fakta:-) Det dere har lirt i fra dere er som regel hjernedøde oppgulp som kun fortjener syrlig og usakelige svar tilbake:-) At jeg engasjerer slike ubrukelige tørrsklier som oftest benytter anonymknappen er jo hele min hensikt på denne siden:-)

Ha en strålende 1 nyttårsdag:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har ikke noe med hva som er "lov." Hadde jeg ment det ikke burde være lov å ytre tingene du kommer med, hadde jeg muligens engasjert meg i alle "få Dr. Yppert fjernet fra dib"-debattene. Så engasjerende er ikke innleggene.

Jeg synes bare de er dumme.

Skrevet

det går jo fint å være frekk uten å måtte ty til navn som sklier og kalkunfitter da dr.yppert. personlig synes jeg det er der du bommer.

Skrevet

kan ikke du begynne å finne på noe nytt å si? Alle de store ordene dine går jo på reprise hele tiden jo, bare med forskjellig versjon. Dryppert, du begynner å bli kjedelig.

Og om du skal neven vekten min: greit, jeg er en feit sjokoladespisende fettklump som ikke gjør noe annet enn å late meg på sofa hele dagen, mens jeg snylte på trygda.

Skrevet

"Store" ord? "Begynner å bli" kjedelig?

Skrevet

Ahhhhh.. for noen surfitt.... dere er i dag da:-) Ser ut som nyttårsforsettet med slanking og sunnere livsstil har sprukket allerede:-)

For min del nyter jeg så klart at jeg klarer å få noen ubetydelige kjærringskrev som dere til å hisse dere opp over ett par stygge ord:-)

Skrevet

Hevder du aa vaere like stor i underbuksa som i kjeften?

Skrevet

du syns vi er kjedelige:-)

vi (vi i det du kaller kakkelklubben) syns du er usmakelig og kjedelig, samt at innleggene dine er dumme:-)

lev med det:-)

ække værre enn det vøtt:-)

også bør du sile litt i gruppa av anonyme som du skjeller ut, mange av de fortjener det ikke:-)

skjønneru?:-)

Skrevet

Ypperta er jaggu meg morsom! Den største og mest inkompetente SYTEpaven av alle på dib med flest innlegg på ris&ros enn alle oss andre til sammen.....Snakk om at den største idioten driter på sin egen legg - igjen!

Skrevet

jada jada:-) men dere må innrømme at det er engasjerende:-) Hvis ikke har dere ikke giddet å sitte her å få ut frustrasjonen over meg:-)

Skrevet

I den grad noe kan være så kjedelig at man blir engasjert, så...joda, sure. Men du kvalifiserer nok ikke som kilde til frustrasjon.

Skrevet

hvorfor fortsetter du da å skrive på denne tråden:-)

Skrevet

Grunnene til at jeg skriver på denne tråden er av omtrent like stor interesse for deg eller noen andre her, som grunnene til at jeg noen ganger velger loff i stedet for grovbrød til frokost. Mine innlegg på denne tråden er ikke resultater av noen frustrasjon fra min side, som sagt.

Skrevet

Faktisk så trenger du ikke å utbrodere dine spiseplager her inne!! Jeg driter vel en lang faen i om du ikke ser forskjell på loff og grovbrød, men anbefaler deg alikevel å oppsøke hjelp slik at du får komme deg ove denne forferdelige lidelsen:-) God bedring tjukka!!

Skrevet

Jeg for min del er mest opptatt av tid og sted jeg, Yppert.

Er det noe poeng i å kaste opp på en som ber om hjelp? Jeg ser ikke helt hvordan du finner det relevant å svare en gang. At du slår ballen tilbake på diverse amøbe-annier er mer på sin plass!

Skrevet

Dr. Yppert blir kjedelig og gjentar seg selv. Repeat till fade. *gjesp*

Skrevet

Det kan da umulig være noen som tar den transen seriøst, ikke engang annie - det kan jeg aldri tenke meg. Det som er mest latterlig med det hele, er at den inkompetente analfabeten ser ut til å være stolt av sitt sterkt forkortede ordforråd (kalkunfitte, diverse andre ord som inneholder fitte, mer fitte, fitte igjen og enda litt mer fitte), men kan man vel ikke klandre stakkars ypperta når man bare tenker seg om :-)

Skrevet

Jøss er du her ennå? trodde du hadde fått nok å dratt fra DiB for godt:-) Forøvrig så minner ordspråket ditt forferdelig mye på den anonyme kalkunfi.... som har en notorisk trang til å henge seg på tråder som omhandler meg:-)

Skrevet

Er du her ennå? jeg trodde du hadde fått nok og dratt fra DIB for godt:-)Du må slutte å smigre deg selv på den usmakelige måten. Jeg tror det er veldig få her inne som ha en notorisk trang til noe som helst når det gjelder deg og inkompetansen din. Jeg står klar med flagget og vinker deg avgårde når du bestemmer deg for å dra (eller skifter nick- igjen...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...