Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Huff, har helt vondt i magen.... er i uke 11 og har allerede gått opp 5 kilo.... Veier nå 95 med klær på.... huff, er så redd for å få "kjeft"..... ønsker jo ikke gå opp så mye, sist sv.skap gikk jeg opp 28 kilo.... det ønsker jeg ikke denne gangen.... det var forferdelig.... føler bare at jeg allerede er kommet litt skeivt ut.....
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 det nytter jo ikke å grue seg for noe som er, du har gått opp 5 kg, så sånn er det jo bare. gruer du deg for du vet at du har spist galt? det er aldri gøy å legge på seg. Nå er jeg heldig jeg går til ernæringsfysiolog. Du kan jo be legen din om å henvise deg?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Det er helt sant som du sier.... Jeg vet heldigvis hvorfor jeg allerede har gått opp 5 kilo, litt for mange utskeielser i jula.... hadde jeg bare gått opp uten videre hadde det jo vært verre.... Har tidligere gått flere Grete Roede kurs, så jeg vet egentlig hvordan jeg bør spise.... så jeg har tenkt å være like flink nå etter ferien som det jeg var før jul... da var jeg egentlig ganske nøye med maten... Prata med legen min om det før jeg ble gravid, men hun sa jeg ikke skulle fokusere så mye på vekt.... heller fokus på sunn mat.... Er bare litt "redd" uansett.... har alltid hatt et kjipt forhold til det med vekt og lege/ helsesøster....
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 jeg skjønner hva du mener. men jeg synes du skal påøbe å komme deg til en ærnæringsfysiolg, det er det eneste som holdt meg i ørene før. der jeg går får man så tett oppfølgning man selv ønsker nesten. jeg vet ikke hvor i landet du holder til.
Lotta med novembergutt Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Huff, føler med deg. Kommer til å grue meg som et uvær jeg også Men HELDIGVIS er det jo så og si bare gode erfaringer å lese om her inne. Setter pris på om du forteller hvordan det gikk
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Hei igjen, HI her:) Gikk kjempebra hos legen igår:) Prata endel om det med vekt osv, og hun "kjefta" ikke i det hele tatt.... hun syns det var bra at jeg var opptatt av å ikke gå opp så mye, og mente jeg kom til å klare det bra siden jeg var så bevisst selv..... Syns ikke jeg skulle fokusere så mye på vekten,for som hun sa kommer man til å gå opp uansett..... Skal prøve å ikke spise noe særlig snop, det hjelper veldig for min del hvertfall... I og med at jeg fikk sv.skapsforgiftning forrige gang, blir jeg fulgt opp veldig godt denne gangen... så da klarer jeg å holde meg mer i ørene også, når jeg vet det ikke er lenge til jeg skal veie meg igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå