Gå til innhold

En flott dag for april prøvere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godt nyttår folkens! I dag er en gledens dag! Jeg ha begynnt på FOLAT!!!! jippi! Et skritt nærmere! Bare tre måneder igjen!!

GLAD GLAD GLAD!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! Det føles godt å begynne på folat. :) Jeg blir prøver neste uke - gleder meg masse, men er også ganske så skummelt.

Skrevet

Godt nytt år! Tre måneder igjen, de kommer til å suse forbi :D

Folat ja, kanskje på tide å starte med det også nå, skal vel brukes en tid før graviditet?

Skrevet

Ingen blir visst enige om hvor lang tid i forveien man bør begynne å ta folat... Jeg har lest alt fra 1-3 måneder før befruktning.

Skrevet

....et lite tips, vent til mai, så får du ikke et julebarn? :-)

Skrevet

jeg syns det er så stas og planlegge at jeg begynner med folat 3 måner før. Er det som står på pakken min. Vet det står forskjellig. Men jeg tenker som så at det skader jo ikke å ta folat så da tar jeg heller litt for lenge enn litt for kort.

Og om jeg begynner å prøve i april så blir det forhåpentligvis en januarbaby og ikke julebaby.. Siden jeg er førstegangsfødende så tenker jeg at det er større sjanse for å gå over tiden enn å føde før tiden.

Dessuten er det en sjanse jeg er villig til å ta.. ;) Blir bare en super julegave i stedenfor..

Skrevet

Skal gå til innkjøp av folat i morgen jeg tenker jeg, kommer på en måte et skritt nærmere da føles det som ;) Blir jo januarbaby om det klaffer i april, men blir det julebaby er det ingen krise det heller da. Men, sannsynligheten for at det klaffer på første forsøk er vel heller ikke så alt for store, for min del håper jeg bare at mensen kommer tilbake snart, begynner å bli nervøs for at det er noe galt her :S

Skrevet

Hei, slenger meg på her jeg! Jeg ha også begynnt på folat og satser på å starte i overgangen mars april. Jeg har ikke sluttet på p-piller ennå, tenkte vente en mnd til så få det ut av systemet før vi prøver. Har dere andre tips til noe annet man bør ta/gjøre osv?

Skrevet

jeg har ikke tenkt å drikke så mye alkohol i månedene før.. tenker fra februar-mars.. har lest at det er vanskeligere hvis man drikker mye/har drukket mye.. Vet ikke om dette stemmer assa.. også prøver jeg å spise sunnere..

Skrevet

Høres fornuftig ut :) Jeg har hatt uvanen av å røyke så nå er jeg på nedtrapping...skal slutte helt 2 mdn før vi starter å prøve. Lenge å vente nå som man har bestemt seg. På grunn av jobben kan jeg nemmelig ikke blir gravid før i slutten av mars - helst april.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...