Gå til innhold

Hva blir det til middag i dag da ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha min far og stemor på middag nå kl 17.00

og skal ha hjortesteik med poteter, rømme, sprøstekt bacon, ripsgele, babygulrøtter og rosenkål. Med deilig viltsaus til med rømme geitost og ripsgele i.

Og is til dessert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hørtes bra ut:) har faktisk ikke tenkt på det engang enda...blir vell noe vi har i frysern:P

Skrevet

Her er det kalkun i dag også:)

Rester med andre ord...

Skrevet

Kalkun-rester fra i går...

Skrevet

i dag har vi vært ute å grillet pølser i det fine været. så det ble middagen i dag!!

Skrevet

Åh, det hørtes utrolig godt ut, skulle gjerne kommet og smakt på den middagen ;-)

 

Her blir det rester fra i går, kalvesteik...

Gjest irismor
Skrevet

Var meningen det skulle bli kebab, men så ble det spagetti ala capri istedenfor =)

Skrevet

Hehe, ja den er vanvittig god og, det skal jeg love deg. Og spesielt med den sausen. Litt syrlig og søt.

Skrevet

Spist pannekaker, vi :o)

 

Etterpå blir det pizza.

Skrevet

I dag har jeg laget lammegryte på restene fra i går (lammelår) og hjemmelaget potetstappe til :)

Skrevet

Pinnekjøtt:)) Ikke hatt det i jula, så nå¨gleder vi oss!!

Skrevet

Her er eks/barnefar på besøk og får opplæring i å lage pysas indiskinspirerte kyllinggryte. Han er blitt så flink til å lage mat etterhvert at vi kan bli sammen igjen ;-)

Skrevet

Vi har akkurat spist kyllingfilet fylt med pesto og ost med ris og saus til.

Veldig godt:-))

Skrevet

Ungene var så sultene etter vi gikk på skøyter,så kjøpte med mat fra burger king til de..

Og på sambo og meg blir det rester fra i går,kalkun=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...