M@mm@ til mine barn Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Vi skal ha min far og stemor på middag nå kl 17.00 og skal ha hjortesteik med poteter, rømme, sprøstekt bacon, ripsgele, babygulrøtter og rosenkål. Med deilig viltsaus til med rømme geitost og ripsgele i. Og is til dessert.
samboer87 Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 hørtes bra ut:) har faktisk ikke tenkt på det engang enda...blir vell noe vi har i frysern:P
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Her er det kalkun i dag også Rester med andre ord...
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 i dag har vi vært ute å grillet pølser i det fine været. så det ble middagen i dag!!
Fire småtroll Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 Åh, det hørtes utrolig godt ut, skulle gjerne kommet og smakt på den middagen ;-) Her blir det rester fra i går, kalvesteik...
Gjest irismor Skrevet 1. januar 2008 #7 Skrevet 1. januar 2008 Var meningen det skulle bli kebab, men så ble det spagetti ala capri istedenfor =)
M@mm@ til mine barn Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. januar 2008 Hehe, ja den er vanvittig god og, det skal jeg love deg. Og spesielt med den sausen. Litt syrlig og søt.
Alba44 Skrevet 1. januar 2008 #9 Skrevet 1. januar 2008 Spist pannekaker, vi ) Etterpå blir det pizza.
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #10 Skrevet 1. januar 2008 I dag har jeg laget lammegryte på restene fra i går (lammelår) og hjemmelaget potetstappe til
ana baroma Skrevet 1. januar 2008 #11 Skrevet 1. januar 2008 Pinnekjøtt:)) Ikke hatt det i jula, så nå¨gleder vi oss!!
Pysa Skrevet 1. januar 2008 #12 Skrevet 1. januar 2008 Her er eks/barnefar på besøk og får opplæring i å lage pysas indiskinspirerte kyllinggryte. Han er blitt så flink til å lage mat etterhvert at vi kan bli sammen igjen ;-)
mamma >to gull Skrevet 1. januar 2008 #13 Skrevet 1. januar 2008 Vi har akkurat spist kyllingfilet fylt med pesto og ost med ris og saus til. Veldig godt:-))
celodi Skrevet 1. januar 2008 #14 Skrevet 1. januar 2008 Ungene var så sultene etter vi gikk på skøyter,så kjøpte med mat fra burger king til de.. Og på sambo og meg blir det rester fra i går,kalkun=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå