Gå til innhold

Noen som har perly prevensjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere litt info? Er den trygg og er dere fornøyde?

Hilsen ei som ikke tåler at hormonene i kroppen løper løpsk ! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil holde denn oppe jeg...lurer jeg også:) Vurderer den nemlig. Synes den ser interessant ut..

Skrevet

Jeg hadde tenkt til å begynne på det men nå har jeg blitt usikker. Snakket først med legene min å hun ville ikke anbefale meg det. Hun mente at den ikke var sikker nok ved bare å måle temperatur.

Var på apoteket å de sa at dette var ikke noe de anbefalte. Hva når man fikk feber osv.

Ble veldig skuffet for jeg orker ikke mer hormoner nå. Sluttet på pilla for 3mnd siden å vi bruker kondom..off..liker det ikke..hehe..

Skrevet

Samme her, har pstav og er rasende om jeg ser en smule på gulvet. Jeg orker ikke mer for jeg er ikke meg selv. Har ikke lyst til å ha noe nytt i kroppen min nå for jeg har akkurat fått to tette barn og nå trenger jeg en pause fra hormoner som løper løpsk.

Pstaven gir null sexlyst så egentlig er jo pstaven til INGEN nytte !

Håer noen kan komme med svar :-)

Skrevet

Jeg bruker BC - er jo det samme, bare jeg får mer info om min syklus! Helt klart bare fordeler!

Skrevet

kult ! hvor mye koster den og hvor kan jeg kjøpe en slik

Skrevet

Koster 6500 for BC, den er jo mest avansert da. Fåes på www.buenaventura.no ellers har de LC til 5500 og Parly til 3500.

Mange selger brukt på finn eller på Prevensjons - tråden.

Skrevet

jeg vil også ha en slik. skjønner ikke poenget med å gå på piller når all sex-lyst blir borte. grrr.

Skrevet

tusen takk for info ! kanskje dette kan redde forholdet ;-) Jeg er ikke til å leve samme men tror jeg.

Skrevet

Jeg brukte Ladycomp, og er nå 18 uker på vei! hehehehe.... =)

Jeg trodde jeg kom godt inn i syklusen min, men en dag kom det gult lus på dag 19 eller noe.

Jeg tenkte så fint at joda er nok bazre litt små feber i dag... nææææh.... :)

Hehehe... MEN.... så lenge man holder seg godt unna de rød og gule dagene så skal den fungere ganske bra :)

Jeg har by the way solgt min da :P Men så kommer mannen til å kappe strengen etter 3 mann :)

Skrevet

Hvor mye tar de som selger for en brukt slik en da? Og er alt mulig å rengjøre mellom to brukere?

Skrevet

Har vært i kontakt med buenaventura som selger disse. Det koster 350,- kr for ny sensor (den du har i munnen for å måle temperaturen). Ellers er det ikke noe problem å bytte bruker, da en bare nullstiller pearlyen. Jeg har tenkt å legge min ut for salg for 1800, -evt 1900,- kr. Den er brukt i underkant av ett år. Nypris er 3500,-

Skrevet

Jeg vurderte også denne da jeg ikke kan bruke prevensjon med hormoner. Legen min anbefalte den bare "hvis det ikke var katastrofe å bli gravid nå" (hans ord) Man kan nemlig få eggløsning under orgasme og da hjelper ikke temperaturmåling så mye..

Skrevet

Du som vil selge "E d mulig"; hvorfor skal du selge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...