lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Som førstegangsgravid går jeg inn i det nye året med utroolig masse følelser! Gleder meg utrolig mye til det lille nurket ser dagens lys i juli en gang (men går sikkert 2 uker over termin så kanskje august en dag, hehe..) Samtidig så må jeg si at jeg gruer meg litt.. Kommer jeg til å klare meg? Bli en like flink mamma som min egen mor er? Jeg som ikke tør å ta i små babyer engang fordi jeg ikke vil miste dem i bakken.. Håper det er som min kjære samboer sier, at det kommer naturlig.. Også må jeg bare kommentere noe jeg leste på side2 eller no.. Det er ikke bare Jennifer Lopez som er et følelsesmessig vrak nå as! Hehe.. Skal vanligvis ingenting for å få meg til å grine, men nå tuter jeg jo av alt! Til og med det lille jeg så av Victorias secret fashion show fikk øynene mine til å renne over med tårer..Jeeses! Og på lørdag skulle jeg spise pizza (som er det beste jeg vet!!) hjemme hos mamma. Den var tilogmed fra Peppes. Klarte å få i meg 1,5 stykke før det sa stopp.. Ikke nok med det, men jeg måtte ta av pepperonien i tillegg.. Huff! hehe.. Nei, dette skal bli et spennende år dere! Godt nytt år alle sammen, og lykke til videre i svangerskapet! Klem fra lundie ( 11+2 i dag)
Trulte76 Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Hei Sånne tanker hadde jeg også da jeg var førstegangsfødene greier jeg å ta meg av en baby? hvordan skal jeg vite når jeg skal begynne med grøt, skive, middag osv Hvordan skal jeg tørre å bade den lille uten jeg mister den mange mange sånne tanker svirret i mitt hode også MEN vet du hva..alt gikk som en drøm..man har jo morsinstinktet, og man vet etterhver hvordan man skal gjøre sånn og sånn..kommer helt av seg selv Så du blir nok en like god mor som din egen mor Så dette klarer du helt fint Lykke til med svangerskapet
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2008 Tusen takk for svar! Bra det ikke bare er meg som går og tenker sånn Gleder meg jo enormt mye til dette her i tillegg til at alt er litt skremmende.. Lykke til i ditt 3 svangerskap
Trulte76 Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 takk for det..gleder meg like mye som de 2 første.. Alt nytt er jo alltids litt skremmende da..du har mye å glede deg til.. Er jo litt slit innimellom men mest kos Jeg gleder meg iallefall..6 år siden jeg hadde en baby nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå