Trulte76 Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Er det en liten risiko for sa når man tar innvendig UL? Har jo lest de som har tatt invendig ul og så mistet etterpå.. Kan jo hende de hadde mistet uansett da..for de var kanskje på ul pga blødning o.l.. men alt var bra på ul og så miste etterpå for jeg lurte litt på å bestille privat en ul , men vet ikke om jeg helt tør likevel.. Noen som vet?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Det tror jeg ikke. Det er ikke langt inn den stanga skal.Je har hatt flere innvendige ultralyder og de fører den bare inn et par cm. Jeg har hørt at sex aldri er årsaken til et spontanabort,skjer det så er det fordi kroppen kvitter seg med noe som ikke er friskt.
Guttemamma75 Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Kan ikke forestille meg at det er noen risiko forbundet med å ta innvendig UL.. De stikker den jo ikke SÅ langt inn, bare såvidt innenfor skjedeåpningen.. Man har jo samleie og da kommer penis mye lengre inn!!!! Det eneste er jo dette med stråling som er mye diskutert, men da er det jo snakk om maaange ultralyder..
2 tette - med flette Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Det er ikke fare for spontanabort ved innvendig ul, da ville de ikke gjort det for å sjekke at alt er bra.. Har selv hatt flere innvendig ul tidlig i dette svangerskapet, har vel hatt 4 stk, og det har gått bra alle gangene
Trulte76 Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2008 takk for svar..har veldig lyst å bestille en privat time til UL..bare for å se den lille med bankende hjerte..synes det er lenge å vente til den ordinære UL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå