Gå til innhold

hjelp, hun slår..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter er 17 mnd gammel. Alltid vært en snill og rolig unge.

Hun begynte i bhg i sept og etter det blir hun så sinna.

Sier jeg, eller noen som helst nei til henne, så slår hun meg. prøvd mye men ikke noe funker for at hun skal forstå d ikke er greit..noen ide???

 

får hun låne noen andres leker, så slår hun di visst andre prøve å leke med di...huff huff... fortvilet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville dunket i gulvet med hånden og sagt "Her kan du slå, vennen. Gulvet kan du banke i. Mamma får au, men gulvet kan du banke i. Du er sint nå, hva? Ja, noen ganger blir man skikkelig sint, hva?

 

Har stor tro på å anerkjenne alle følelser, og å vise hva barnet faktisk kan gjøre i situasjonen. Da er man barnets støttespiller og hjelper. Hvis vi vil at et barn skal samarbeide, må også vi åpne for samarbeid.

Skrevet

Gutten min dasket masse en periode. Det har gått over av seg selv!

Det er visst helt normalt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...