Maud Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 I dag flytter storebror, minstesnupp og jeg. Lillebror skal være hos mine foreldre i noen dager, han har ikke barnehageplass før på mandag. Mannen holder fortet i leiligheten en natt til. Det er jammen styrete å flytte selv om man ikke skal gjøre jobben selv! Ønsker dere alle et godt nyttår og takk for det gamle med mange morsomme, interessante, givende og noen provoserende "samtaler" her inne. Håpet er selvfølgelig at vi er på nett fra i morgen, men den slags kan jo ta litt tid...
♥Snulder Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Lykke til! Trøst deg med at det er morsommere å pakke opp og sette på plass, enn det er å pakke ned og stue vekk;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Som Snulder sier, det er artigere å fikse til det nye enn det gamle:-) Blir sikkert supert og hyggelig å stæsje og plassere og henge opp i nyhuset:-) Sett på litt deilig musikk og heng vesla på magen, så er hun med og hjelper til:-) Om noen uker er dere i orden og kan bare nyte at alt er over og at dere er en familie på 5 som kan kose dere i nytt og fint hus:-)
Karomamma Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Lykke til med flyttinga, Maud!! Vi flyttet også med en liten snuppe, riktignok noen måneder eldre enn lille-Maud. Hun var akkurat så stor at hun klarte å klatre ut av vogna (to ganger!) mens jeg holdt på med maling av dørkarmer Gratulerer med ny adresse og en knallstart på et flunkende nytt år! Tenk så moro med stooooor plass og et helt eget hus
Trollmora Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Lykke til med flyttingen Maud. Håper at liten og stor finner seg fort til rette i "nyhuset" og i ny omgivelser )
Plutseliten :) Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Lykke til med flyttingen. Tenk så deilig når alt er på plass og rutinene er igang igjen Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå