Kialin Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Sitter her og jobber for å bli ferdig med et prosjekt før jeg går ut i permisjon. Og inn kommer en kollega som gledestrålende forteller at hun har blitt 100% sykmeldt! Grunnen var ikke at hun hadde noen plager relatert til svangerskapet, men at det er visse arbeidsoppgaver hun ikke skal gjøre. Så nå skulle hun bare rydde pulten sin, så slapp hun å få så mange spørsmål i morgen... Kjenner jeg er mektig irritert! JA, det er en del ting gravide ikke skal gjøre på jobben vår pga farer for kjemikale og stråle eksponering. Men det får være grenser! Det er fint mulig å få tilrettelagte arbeidsoppgaver som lar seg kombinere med svangerskap. Prøvde å si det til henne, men hun ville ikke høre. Var ikke så lett å finne nye ting å gjøre nå som hun hadde kommet så langt (uke 30) osv. Bare så det er sagt, jeg er ikke misunnelig, jeg vil helst jobbe jeg! Korter ned ventetiden. Tror hun kommer til å bli grådig lei. Men det irriterer meg at jeg betaler skatt som går rett i lomma hennes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå