Gå til innhold

Andre med flyskrekk her?

Anbefalte innlegg

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Jeg må fly til Spania dette året, skal i bryllup...

Jeg er såå nervøs at jeg trolig må til legen for og få valium før turen;-(

Hjelper ikke at jeg har sett altfor mye på Aircrash på NAT då...uff:-(

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille jenta mi
Skrevet

NAT= nathional geografik eller hva den kanalen heter!

Skrevet

har ikke flyskrekk, har bare hørt at det å ta beroligende før turen kan gjøre vondt verre.... Det er farligere å kjøre bil enn å fly da!

Skrevet

Ja jeg har flyskrekk, får vival før turen jeg og det hjelper!!:=)Blir relativt normal da:)

Huff du må ikke se mer på de greian der, sambo bytter kanal når jeg suger meg fast i de prg der!!hehe:.

Men du skal se att flyturen går bra!

Lykke til!

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Vet jo at det er farligere å kjøre bil da, det er mer det og være totalt hjelpesløs når man faktisk er mange 1000 meter opp i luften, og ikke kan gjøre en dritt hvis vi styrter...du sitter bare i setet og venter på døden liksom:-(

Men som min far sa: Jaja, du kommer alltid ned til slutt uansett!! Hehe...den hjalp ikke så mye på skrekken:-)

Skrevet

Jepp, skikkelig flyskrekk her... såpass at det faktisk ødelegger feriene våre hvis vi skal utenlands, må ha sterke valium for å tørre å fly og gruer meg hele ferien til hjemreisen.

Godt vi har hytte både ved sjøen og på fjellet:) Men valium hjelper da, har jo kommet meg frem og tilbake til både Thailand og Egypt, men det har forverret seg etter at jeg fikk barn desverre.

Skrevet

Har selv en gigantisk flyskrekk som kom etter att jeg fikk jenta mi for 1,5 år siden. Skulle til thailand i sommer, med valium og det gikk ikke bra i det hele tatt. Det gjorde bare vondt verre og jeg satt omtrent i en transelignenes tilstand og var like redd, men jeg klarte ikke og utrykke det.. Var helt jævlig!!! Så nå flyr jeg uten valium med flyskrekk og det går mye bedre, er nervøs for at flye skal styrte, take skal dette av, turbulens, motoren skal dette av om trent alt du kan tenke deg.. Men nå er jeg vertfall i stand til og kjempe for å komme meg ut av flyet hvis noe skulle skje. de fleste flyulykker skjer jo når flye lander, eks den flyulykken i thailand og den på stord.. Da har du ikke så mye sjangs til å komma deg fort ut med en reaksjonsevne på 0,1%.. Så mitt råd til deg er å fly uten valium og heller tenk at hvis noe skulle skje så skjer det.. Har også sett på flyhavarikomisjonen på ngr, er helt forferdelig og se hvordan de har det inne i flyet rett før det styrter. men jaja, bedre måte og dø på det enn mange andre måter. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...