Gå til innhold

tror jeg skal melde meg inn her


mamma til tre prinsesser

Anbefalte innlegg

satte inn ett egg 20/12(ivf) og i går på nyttårsaften fikk jeg for aller første gang se to streker på testen, og på den digitale kom det fantastiske ordet gravid frem :-)

 

dersom jeg regner innsettingsdato som dato for unnfangelse er termin 13.sept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åå, gratulerer så mye!! Så bra at det gikk med ivf. Var det første forøsk? Synes også at det var fantastisk å få positiv CB digital! Lykke til videre da! Jeg har termin 7.september, veldig spennende dette her :) Har problemer med å konsentrere meg om så mye annet om dagene. Tenker på så mye rart som skal skje i året som kommer... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk, gratulerer du også.

dette var første forsøk ja, uplanlagt faktisk. har gått på pergo for å få eggløsning (pga pcos), men etter fjerde kuren lå der hele sju egg klare å da anbefalte legen å ta de ut og gjøre prøverør ut av det. så veldig dårlig ut på uttaksdagen for eggene var ikke modnet noe mer de siste dagene, men de klarte å befrukte et egg likevel og det delte seg også som det skulle så da ble det innsetting. håper bare det fortsetter like bra de neste åtte mnd. for oss begge :-)

 

er veldig vanskelig å konsentrer seg om noe annet ja, heldigvis har jeg hatt juleferie siden innsettingen så jeg har sluppet å tenke på jobb ihvertfall, men i morgen er det tilbake. blir nok en utfordring å konsentrere seg om den, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...