Gå til innhold

tror jeg skal melde meg inn her

Anbefalte innlegg

satte inn ett egg 20/12(ivf) og i går på nyttårsaften fikk jeg for aller første gang se to streker på testen, og på den digitale kom det fantastiske ordet gravid frem :-)

dersom jeg regner innsettingsdato som dato for unnfangelse er termin 13.sept.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136403804-tror-jeg-skal-melde-meg-inn-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

åå, gratulerer så mye!! Så bra at det gikk med ivf. Var det første forøsk? Synes også at det var fantastisk å få positiv CB digital! Lykke til videre da! Jeg har termin 7.september, veldig spennende dette her :) Har problemer med å konsentrere meg om så mye annet om dagene. Tenker på så mye rart som skal skje i året som kommer... :)

tusen takk, gratulerer du også.

dette var første forsøk ja, uplanlagt faktisk. har gått på pergo for å få eggløsning (pga pcos), men etter fjerde kuren lå der hele sju egg klare å da anbefalte legen å ta de ut og gjøre prøverør ut av det. så veldig dårlig ut på uttaksdagen for eggene var ikke modnet noe mer de siste dagene, men de klarte å befrukte et egg likevel og det delte seg også som det skulle så da ble det innsetting. håper bare det fortsetter like bra de neste åtte mnd. for oss begge :-)

er veldig vanskelig å konsentrer seg om noe annet ja, heldigvis har jeg hatt juleferie siden innsettingen så jeg har sluppet å tenke på jobb ihvertfall, men i morgen er det tilbake. blir nok en utfordring å konsentrere seg om den, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...