IngyThing & lykkeliten Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 guttungen fikk øyekatar for 2 dager siden, fikk kloramfenikoldråper som jeg skulle gi han 4 ganger om dagen. som sagt -så gjort. MEN nå har fått feber i tillegg? Trodde kanskje det var en bivirkning av antibiotikan, men det står ingenting om feber der, det kom først etetr vi begynnte med øyedråpene, så nå vet jeg liksom ikke om jeg skal forsette å gi ham dem, eller å kutte de ut? Kan det være en alergisk reaksjon, eller trorlig bare helt tilfeldig?!
OsloMor Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Høres ut som det viruset vi har hatt, det begynte med skikkelig øyekatarr/betennelse (Nå har har jeg fått det, og ser ikke ut, vondt er det også..) og fortsatte med feber og oppkast. Vi måtte ta bakterieprøve av øyet til store-snuppa hos legen, og deretter dryppe øyne annenhver time med Kloramfenikol.
IngyThing & lykkeliten Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2008 høres likt ut ja! Olav (guttungen) katsa opp i stad han også, spørs om ikke vi skal ta oss en tur til legen i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå