Gå til innhold

Hvor farlig er det å falle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skled ned trappa vår i stad. Jeg klarte å holde ryggen oppe, så jeg tror nok ikke jeg fikk noe smell i kroppen, det gikk vel mer ut over arm og ben. Er det noen som vet hvor mye som skal til for at det går galt? Man skulle jo tro at man da måtte få en ordentlig smell i ryggen/kroppen?

Jeg kjenner jo liv, så jeg regner jo med at det gikk bra da.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk nok helt fint ja!

Får man harde smell i rygg/bekken, anbefaler de visst sjekk hos lege etter uke 23. Men barnet ligger godt beskyttet der inne.

Skrevet

Det farligste med å falle er at morkaken kan løsne. Farligst å falle rett på rumpa har jeg hørt.

Men vet ikke hvor mye som skal til. .. Høres iallefall ut som at det gikk helt fint med deg:)

Skrevet

Det varierer sikkert fra person til person hva som skal til, men jeg tror nok fosteret ligger mye mer beskyttet inni magen vår enn det vi tror :)

Jeg opplevde det samme som deg sist jeg gikk gravid. Da ramlet jeg skikkelig i trappa. Skled flere trinn ned og slo rompa og ryggen veldig. Fikk det største blåmerke du kan tenke deg, og stor kul...

Jeg kan faktisk fortsatt kjenne at det er en hard "klump" der ennå. Nå er det ca 2 år siden!

Var å sjekket meg hos legen , men han mente det skulle mye til, og så lenge jeg kjente liv så skulle det være iorden, og det hadde han rett i, jeg har jo en frisk og flott gutt på 1,5 år nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...