Plutseliten :) Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Godt nytt år! Lillegutt som aldri har vært syk,alltid sovet hele natten,som er always happy og spist det han får tilbudt med stor appetitt er litt pjusken. Han virker slapp,er stillere enn vanlig,sover mye og er generelt misfornøyd som om noe plager han.Han virker litt lyssky og tar seg ofte til hodet,slår seg selv i hodet.Har ikke feber. Han får to-tre tenner og det vet jeg jo kan gi plager....men,han har de siste dagene vært veldig blek,og nærmest litt gul i ansiktet sitt.Særlig rundt neseroten,munnen og på ørene. Vi var på vennebesøk i går for å feire nyttår,og det ble kommentert av samtlige i det vi kom inn..."åå..han er jo gul jo"... Vi skal på 15 mnd kontroll torsdag 10 januar,så kan jo ta det opp med legen da. Men så tenker jeg at jeg kanskje burde få en lege til å undersøke han før det. Men almenntilstanden hans er jo bra,han spiser og har ikke feber....Hmmm.. Noen med erfaring,tips eller råd? Klemmer fra
♥Snulder Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Jeg hadde sjekket det før den vanlige helsestasjonkontrollen.....
Karomamma Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Jeg hadde også villet sjekke det, Plutseliten! Det går vel an å ringe og snakke med en sykepleier på legevakten? Lykke til
Plutseliten :) Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2008 Snakket med legekontoret idag...der var det fullt kaos og overfylte lister.Jeg må kontakte dem i morgen tidlig for å få en akutt time...og de sender oss en tur på sykehuset der de har mye bedre utstyr og erfaring med å ta prøver av småbarn. De syntes ikke noe om de symptomene han har,og vil skjekke det opp.Jeg ringte også helsestasjonen for å gi bort MMR vaksine timen hans. Helsesøster var av samme oppfatning og vil kontakte oss i morgen ettermiddag. Det er godt at helsevesenet fungerer når man trenger det Takk for telefonen i går kveld Phantomet...skal holde deg oppdatert. Klemmer fra
Trollmora Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Så godt at de tar dere på alvor og skisserer tur på sykehus for prøvetaking! Flott helsesøster vurderer og følger opp! Lykke til i morgen )
frøydis m/ 4 Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Lykke til i morgen! Godt når man opplever å bli tatt på alvor.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 Håper de finner raskt ut hva som feiler lillegutten din:-) God bedring og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå