Gjest Lille jenta mi Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Det har vi..ikke det at jeg tror det blir slutt mellom oss eller at vi kommer til og krangle om ting.., men jeg føler det er trygt og vite at jeg og datteren vår også for noe hvis noe skulle skje, da tenker jeg mest på min datters fremtid:-) Vi eier halve huset hver..selv om det er han som betaler 90% av lånet siden han jobber..synes jeg er heldig slik..:-) Han har også gjort det slik at hvis han dør..så for jeg penger av han slik at jeg har råd til og sitte med huset... Hva med dere?
Gjest irismor Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Klart vi har samboerkontrakt. Har vært gift begge to og vet at man bør sikre seg slik at man slipper krangling og mye ekstra uro rundt deling av boet. (hvis det skulle skje) Etter min mening så synes jeg man er litt naiv hvis man ikke skriver samboerkontrakt eller har særeie.
1stor1liten =) Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Vi har ikke det nei.. har ikke noen umiddelbare planer om å skaffe det heller.
winneboo Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Nei vi har ikke det, men nå leier vi bare da. Jeg står som leietaker å jeg tjener mine egne penger så om det skulle bli slutt så blir det ingen forandringer i meg og min datters liv. Hadde vi eid sammen så hadde ting være annerledes.
Gjest Lille jenta mi Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Akkurat slik jeg tenkte også..men de fleste av mine venniner har faktisk IKKE kontrakt, de sier bare at det kommer til ordne seg uansett. Men du vet jo aldri...så jeg føler også det var smart:-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. januar 2008 #7 Skrevet 1. januar 2008 Ja, det har vi. Der har vi skrevet ned til minste detalj hva som er hva sitt.. Det vi anskaffer oss etter vi ble et par er felles da. Vi har også vært i banken og skrevet ned hvor mange prosent av kjøpesummen av huset hver av oss har bidratt med. Så vi er godt sikret føler jeg, dersom et brudd skulle skje.
Gjest irismor Skrevet 1. januar 2008 #8 Skrevet 1. januar 2008 Twintipp Så bra endelig ei med fornuft =)
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 1. januar 2008 #9 Skrevet 1. januar 2008 Vi har ikke, men snakker hele tiden om å skaffe oss. Da tenker jeg ikke spesielt på om vi skal gå fra hverandre, men mer om en av oss går bort. Så begynte vi å snakke om det, og mamma mente vi heller skulle gifte oss...så da må vi vel gjøre en av delene snart;)
♥Snulder Skrevet 1. januar 2008 #11 Skrevet 1. januar 2008 Hadde før vi giftet oss. Med særeie utfra verdier hvem av oss har bygd opp. Jeg...hus og hjem... Han sitt eget firma og "luksusartikler".
Alba44 Skrevet 1. januar 2008 #12 Skrevet 1. januar 2008 Ja, vi hadde før vi giftet oss. Lagde en rett etter at vi flyttet sammen. Syns det er så rart at samboerpar ikke har det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå