TinkaLill Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 skulle hatt ikm rundt 11 des....tanta er enda ikke kommet... har testet meg, men ingen resultat.....kan det være for tidlig å teste...? er kvalm og har hatt noe som føles som små kramper i magen.... jeg bare lurer:)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 IKM 11 des? Da er det jo absolutt ikke for tidli å teste.... Burde ikke være det, ta en prat med legen du om du undrer fælt, er vel egentlig bare de som kan svare deg veldig godt. Lykke til=)
Lillegull og spiren Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Ja da kan det hende at du er gravid vettu..så lenge over ikm,burde den ha slått ut nå. Har du tatt noen tester? dette er jo spennende:) lykke til:)
TinkaLill Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2008 har testet meg 2 ganger....men ingen utslag...
Smurfelykke Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Har ei venninne som gikk enda flere uker over IKM og ho teste oxo neg på flere... Det var først da ho dro til legen og testet, at ho fkk positivt svar. Og da var ho 2-3 mnd. på vei!! ;o) Så jeg anbefaler å ta en tur til fastlegen din, jeg. Lykke til!!! Håper du er gravid da, om det var det du ønsket. *s*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå