Gå til innhold

HJELP!! jobbintervju imorgen:-) Trenger hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i alle dager svarer man på sånne sterke og svake sider ved seg selv liksom? Uten at det høres bare svada ut?? Og hvorfor burde absolutt jeg få den jobben?? Har litt lyst til å komme med noe "nytt" liksom, men hva.. Og er det ok å ha på seg en hvit bluse/skjorte, mørke trange olabukser med høye støvletter utenpå?

Usj, kjenner jeg blir nervøs bare av å tenke på det!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dessverre ikke svare deg på alt du lurer på, men, en hvit bluse med trange olabukser (helst svarte, kanskje?) med høye støveletter høres veldig bra ut. Litt elegant men allikevel ikke for mye.

Hvorfor du bør få jobben, er det vel bare du som kan svare på. Kan du tilby f.eks bedriften noe de kanskje ikke har fra før? Har du evnen til å jobbe effektivt? Har du evnen til å se ting fra flere sider? Er du verbalt sterk? Jobber du bra under press? Har du tidligere erfaringer innen yrket? Mange ting man kan trekke frem.

Lykke til!:)

Skrevet

Vet ikke hva slags jobb det er eller hva slags erfaring du har, men de sier at noen av dine gode personlige egenskaper er det du bør trekke frem som grunn til at DU bør få jobben:)

Klærn tro jeg avhenger av type jobb. Jeg pleier å ha på noe jeg ville gått i ellers, men nøytrale farger som kler meg og anstendig og rent og pent.

Gode og sterke sider kan du trekke frem ting du vet du har fått tilbakemelding på tidligere. De gode er jo null problem. De svake kan være ting man kan snu littt på og som man kan forbedre. Og da selvfølgelig ting du prøver å forbedre.

Hva slags jobb er det?

Skrevet

dytt (nysgjerig på hva slags jobb det er)

Skrevet

Det er en lederjobb for 3 stk butikker..:-)

Skrevet

OI! Imponerende. Det går sikkert bra. Du søkte vel fordi du mente du er godt kvalifisert? Hva har du av egenskaper som gjør at du søkte? Tenk på det før intervjuet? Da skjønner jeg at antrekket var bra ogås ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...