Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Det gjorde min, utrolig nok....for det smalt noe aldeles vanvittig!!!
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Nei, trodde det skulle gå bra men hun våknet like før 12. Og holdt det gående til nesten halv 2..
1stor1liten =) Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Ja, snuppa her gjorde det (2 1/2 år). smalt noen skikkelige raketter utfor her vi bor også men reagerte ikke
Mille** Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Hehe...nei, hun og kompisen på 2 (+ de andre eldre barna) la seg ikke før etter rakettene var skutt opp, dvs ca halv ett på natta. Stooorkoste seg og var i kjempehumør hele kvelden. ) Hadde ikke trodd det på forhånd, planen var at hun skulle i seng til vanlig tid. ;o)
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Jepp. Vi dro på fest kl 22, og da sov tulla øtt inne til bestemor og bestefar. Våkna ikke før 10.15 i morrest:)
Gjest mphs Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 Nei. Hun la seg til å sove kl 20.00 men voknet kl.21.00 og gråt hysterisk av rakettene som folk i nabolaget sendte opp. Hun var oppe til vi la oss ca. kl 12.15.
valentinebarn & kvinnedagsbarn Skrevet 1. januar 2008 #8 Skrevet 1. januar 2008 Jenta vår sov som en stein
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #9 Skrevet 1. januar 2008 Vi skulle skyte opp en liten rakett før leggetid for vår lille pode på 2 år. Det ble ikke særlig vellykket, han ble livredd! Dette trengtes å bearbeides! Han snakket om raketter i noen timer ("jeg liker ikke raketter, jeg liker ikke raketter, jeg liker ikke raketter"). Kl 23.45 våknet han.... jeg satt da inne med han og så på rakettene gjennom vinduet, og han fikk modifisert skrekken sin litt. (" se, der og der og der og der, mange faver, ikke pali", osv). Etterpå festet han til kl HALV FIRE. har vært rimelig sliten i dag!!
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #10 Skrevet 1. januar 2008 Nei, lillegutt var livredd i hele går han og sovnet ikke før klokka var nærmere halv to på natta. Da fyrverkeriet smalt rundt tolv hylskrek han i vill panikk, stakkars:( Nettopp fylt 2 år. I fjor da han var nettopp blitt 1 år så sov han gjennom alt sammen.
snowstorm73 Skrevet 1. januar 2008 #11 Skrevet 1. januar 2008 Min sov søtt videre - og naboen her brukte masse raketter!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #12 Skrevet 2. januar 2008 Våkna, ville opp, satt litt i sofaen med oss, helt i søvna rundt midnatt. 'ikke farlig', måtte jeg si til henne...da var alt greit :-)
fox`y Skrevet 4. januar 2008 #14 Skrevet 4. januar 2008 min sovnet like før 01.30 han.. var kjempe form hele kvelden å ikke trøtt i d hele tatt,var søskenbarn på besøk oxo..han var oxo me ut å han syns d var kjempe stas,helt i 100 han..Lillebror på snart 6 mnd sovnet 23.50 å sov over rakkettene:)
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 5. januar 2008 #15 Skrevet 5. januar 2008 Han la seg kl 20 men sovnet ikke før nærmere 21. Sov som en stein gjennom hele års-skiftet, men det var værre 1. og 2. nyttårsdag, for da kom det en og annen rakett fra kl 20 og utover, og ikke dette gjevne bråket man får på nyttåraften. Så jeg måtte sitte hos ham til han sovnet, for han var helt skrekkslagen... Stakkar.. 2,5 år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå