Gå til innhold

Sov de over bråket ved midnatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjorde min, utrolig nok....for det smalt noe aldeles vanvittig!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, trodde det skulle gå bra men hun våknet like før 12. Og holdt det gående til nesten halv 2..

Skrevet

Ja, snuppa her gjorde det (2 1/2 år). smalt noen skikkelige raketter utfor her vi bor også men reagerte ikke

Skrevet

Hehe...nei, hun og kompisen på 2 (+ de andre eldre barna) la seg ikke før etter rakettene var skutt opp, dvs ca halv ett på natta. Stooorkoste seg og var i kjempehumør hele kvelden. :o)

Hadde ikke trodd det på forhånd, planen var at hun skulle i seng til vanlig tid. ;o)

Skrevet

Jepp. Vi dro på fest kl 22, og da sov tulla øtt inne til bestemor og bestefar. Våkna ikke før 10.15 i morrest:)

Skrevet

Nei. Hun la seg til å sove kl 20.00 men voknet kl.21.00 og gråt hysterisk av rakettene som folk i nabolaget sendte opp. Hun var oppe til vi la oss ca. kl 12.15.

Skrevet

jepp mini sov fra 20.30 til 11 idag! :-)

Skrevet

Jenta vår sov som en stein

Skrevet

Vi skulle skyte opp en liten rakett før leggetid for vår lille pode på 2 år. Det ble ikke særlig vellykket, han ble livredd! Dette trengtes å bearbeides! Han snakket om raketter i noen timer ("jeg liker ikke raketter, jeg liker ikke raketter, jeg liker ikke raketter"). Kl 23.45 våknet han.... jeg satt da inne med han og så på rakettene gjennom vinduet, og han fikk modifisert skrekken sin litt. (" se, der og der og der og der, mange faver, ikke pali", osv). Etterpå festet han til kl HALV FIRE. har vært rimelig sliten i dag!!

Skrevet

Nei, lillegutt var livredd i hele går han og sovnet ikke før klokka var nærmere halv to på natta. Da fyrverkeriet smalt rundt tolv hylskrek han i vill panikk, stakkars:( Nettopp fylt 2 år. I fjor da han var nettopp blitt 1 år så sov han gjennom alt sammen.

Skrevet

Min sov søtt videre - og naboen her brukte masse raketter!

Skrevet

Våkna, ville opp, satt litt i sofaen med oss, helt i søvna rundt midnatt. 'ikke farlig', måtte jeg si til henne...da var alt greit :-)

Skrevet

Ja, det gikk fint :-)

Skrevet

min sovnet like før 01.30 han.. var kjempe form hele kvelden å ikke trøtt i d hele tatt,var søskenbarn på besøk oxo..han var oxo me ut å han syns d var kjempe stas,helt i 100 han..Lillebror på snart 6 mnd sovnet 23.50 å sov over rakkettene:)

Skrevet

Han la seg kl 20 men sovnet ikke før nærmere 21. Sov som en stein gjennom hele års-skiftet, men det var værre 1. og 2. nyttårsdag, for da kom det en og annen rakett fra kl 20 og utover, og ikke dette gjevne bråket man får på nyttåraften. Så jeg måtte sitte hos ham til han sovnet, for han var helt skrekkslagen... Stakkar..

2,5 år..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...