Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg litt her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lå over på barsel for en uke siden med maserier som dabbet av i løpet av natten....etter det har jeg gått med sterke kynnere og nedpress.Mens i forigår hadde jeg di samme maseriene igjen som varte noen timer...i går fikk jeg veldige stikkninger og nedpress når jeg reiste meg eller gikk og det samme i går

Riene begynte kl 6 å varte til 23 ca...mens det sto på så tisset jeg på meg...rien kom hvert 3 min ca ....sånn som det hadde gjort tidligere men dem ble ikke sterkere og sterkere så jeg ble hjemme.Dem slutta ca 23 og etter det var det bare en ri inni mellom etter det.

Har sovet godt i natt:=)men så reiser jeg meg og får di forferdelige stikkningene igjen og oppdaget slim når jeg var på do men slimproppen har allerede gått

Hva skal til for å få en undersøkelse?Jeg er jo helt forvirra....kjempe stressene og ha det sånn!uten å vite om hva som skjer med kroppen min...hvorfor jeg har så mye !!Blir sliten både fysisk og psykisk

Men kansje ikke dem på føden syns jeg har noe grunn til å komme opp...vet ikke om jeg har god nok grunn for at dem skulle gidde å bruke tid på meg

Noen som vet hva disse stikkningene er og hvorfor det kom slim etter at slimproppen har gått?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 20 dager igjen...nicket er feil

Gjest Orkideen
Skrevet

Hvis slimproppen går tidlig i svangerskapet dannes det en ny. Men etter at slimproppen har gått er det også vanlig at det kommer en del slim og ekstra utflod.

Er du bekymret så ring føden og snakk med en jordmor der. Det er ikke godt å gå rundt å være forsinket.

Ønsker deg god bedring og lykke til.

Skrevet

Jeg liker ikke stikkningene men tror i grunnen at alt er iorden men vil liksom vite om jeg har åpning etter i går og dagene før..Leste akkurat innlegget nedfor om hun som skal på undersøkelse i dag hehe.....så det ikke før nå.Er som jeg skulle ha skrevet det selv:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...