Gå til innhold

nytt år og nye muligheter- håper jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

nyttårsforsettet mitt var å få orden på forholdet mellom sønnen min og pappaen på 4 mnd.

Han kommer og går når det passer han, ser han alt fra 2 ganger i uken eller 2 ganger i måneden.

Jeg er alene med han 24/7 og synes det er slitsomt å ikke ha noen fritimer. Jeg synes også det er slitsomt å ikke kunne legge planer da BF blir drit sur om ikke jeg og sønnen er tilgjengelig når han måtte ønske det. Mang en gang har han sagt han skal komme, og jeg har sittet å venter, uten at han har gitt lyd fra seg.

Jeg følgte en mal ang babysamvær, satt opp 3timer samvær hver mandag og torsdag, printet ut til han, spurte om det var ok, eller om han hadde et bedre forslag. Svaret jeg fikk var "jeg skal faen ikke ha noe avtale om når jeg skal se barnet mitt, ikke gidd jeg å binde meg til noe heller, for da kan jeg jo ikke legge planer mandager og onsdager). Skal legges til at far er deltisstudent og har plenty med fritid.

jeg ble så lei meg! "binde seg", hva pokker tror han jeg har gjort da? LIvet mitt har slettes ikke stoppet opp av den grunn.

Har lyst til å si til han at han ikke får se småen før vi harfått orden på den babyavtalen, og at når den er i orden og han følger den så skal han få se han så mye han vil utenom den også, for det er jo det jeg øsnker. Blir så lei meg, småen er så liten, skjønner ikke så mye nå, men er sårt å vite at far ser på han mer som et leketøy han kan legge vekk og dra frem når han måtte ønske..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, jeg vet akkurat hvordan det er. Jeg ga opp tilslutt jeg. Nå får han ta kontakt når han vil, så koser jeg meg bare med jenta mi.

Alenemødre har nok av bekymringer om man ikke skal ta ansvar for enda en baby.

Gjest marie-s
Skrevet

La han bli sur av og til om dere ikke er hjemme akkurat den dagen det passer han, du har jo nå det beste argumentet: Dersom vi hadde hatt en avtale så hadde vi ungått dette.

Om du ønsker å få til en avtale så høres det ut som familevernkontoret er plassen å begynne, for jeg tror at uansett hva du sier så blir det aldri bra nok, det hjelper som oftes at en fagperson forteller han hvordan det bør være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...