Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... og skal sjekke hvordan det står til etter 48 timer med no helvetes til masrier og ryggvondt. Håper noe har skjedd inni der og at ting starter snart, for kroppen er helt utslitt nå. Har termin på søndag men legen som jm snakket med i dag var ikke uvillig til å sette meg i gang den 8.jan. Datoen er pga at 6.jan er søndag, så må jeg på kontroll på mandag så igangsetting på tirsdag. Men han som jeg håper på at det starter av seg selv for da er kroppen klar for dyst, og får ikke den sjokk starten som igangsetting fører med.

Meeen det er jo typisk at masriene har gitt seg litt nå da siden jeg skal inn! De snakket også om å ha meg over til obeservasjon for å sjekke riene men jeg sa at jeg skulle tenke på det siden jeg har datteren min på 13 her hjemme som jeg ikke har noe barnepass til.

Kryss fingrene for meg og at det er full åpning og ungen har hodet halveis ute *knis*

Og siden jeg skrev det, jinxa jeg det sikkert, og at i stedet for å være modent, avflatet og 1 cm åpning som sist, så har livmorhalsen vokst med 5 cm og er knallhard, hrmpf! hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, du er sikkert så åpen og fin atte:) Hehe...

Skal krysse fingra for deg jeg, gir meg ett lite håp hvis det går rette veien for deg!!!

Masse masse lykke til, håper det er noe i gang snart, så lille gutten din kommer seg ut!!

Hold oss oppdatert da, hvis du orker?!:)

Skrevet

Så spennende da du. :) Håper det blir fødsel på deg snart da. :)

Skal krysse fingrene for at du har masse åpning og er i full gang. :)

Lykke til.

Skrevet

Ja, det er slitsomt, har hatt mye kynnere og andre "vondter" selv. Vi har samme termin. Har ikke datteren din en venninne hun kan være hos?

Nå er vi snart i mål! Lykke til! Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...