Gjest venter_på_jenta_mi!*høygravid* Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Både føttene,leggene og fingrene mine har di siste dagene vært enorme! Har egentlig bare tenkt att det er normalt att kroppen hovner opp på slutten(er i uke 36). Men så leste jeg akkurat ett innlegg her ang hevelse hvor da flere sa det var tegn på svangerskaps forgiftning.. Noen grunn til bekymring? Skal uansett til legen på torsdag for ultralyd pga snuppa som ligger i seteleie..
Gjest venter_på_jenta_mi!*høygravid* Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Må også legge til at jeg var på kontroll for 2 uker siden hvor alt var bra og jeg føler meg i fin form ellers. Ikke uvel, kun veldig hoven i kroppen..
M*A*S*H* Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Plutselige økte hevelser kan være tegn på svangerskapsforgiftning. Ring føden og snakk med dem. Bor du langt unna sykehus - snakk med legevakta. Du bør sjekke blodtrykket ditt + levere en urinprøve mht proteiner i urinen. Ellers blir vi hovne alle mann på slutten pga slappe vener og lite proteiner i blodet som holder vannet i årene på plass, derfor litt vanskelig å si hva det er før man har sjekket blodtrykk og urinen:-9 Lykke til!
mammaen til Luca Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Plutselig hevelse i bein og fingre kan tyde på svangerskapsforgiftning, men jeg forsto på jordmor at det kommer sammen med plutselig skarp hodepine i tinningen, sånn stikkende hodepine, og plutselig betraktelig høyere blodtrykk (særlig undertrykk) Så føler du deg normal utenom hevelsen, så er det nok bare vannansamling i kroppen din du har fått, som heller ikke er så veldig behagelig.
Gjest venter_på_jenta_mi!*høygravid* Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Takk for svar Føler meg som sagt helt normal bortsett fra hevelsen så er nok bare væskesamling da.. Får uansett sjekket det på torsdag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå