Gå til innhold

Skulle liksom være juleferie dette da men.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

mini på 1.5 er sur og grinete stort sett hele tiden han er våken, og storesøster på 4 blir jo veldig klengete da lillebror krever så mye. Og minien våkner om natta og står svintidlig opp.

Og så bor vi i svigers gamle knirkete lille hus uten noen andre barn å leke med i nærheten.

Så istedenfor å lade batteriene i "ferien" er vi alle fire trøtte og småsure og vi voksne sover på skift.

Vet ikke hvorfor jeg skriver dette her, men er vel kanskje bedre å klage til dere enn til min kjære og svigers.

Akkurat nå ligger min kjære og sover etter en 4 timers natt, og svigers tok med barna ut, så jeg har vel min første lille fristund på en liten uke......

Skjønner ikke hvorfor det blir slik og vet derfor ikke hva jeg skal gjøre med det heller. Har mest lyst til å bestille flybillett til meg og mini hjem igjen slik at jeg kan få slappet av litt før jeg skal på jobb igjen. Han pleier jo være blid og god han, har ikke vært så stess med han siden han var spedbarn!!

AAAARRRRGGGGHHHHH!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har barn og mann vært syke hele ferien... Så jeg har løpt rundt som en tjener. Blir faktisk mer ferie å begynne å jobbe igjen...

Skrevet

Skal definitivt bli greit å komme hjem igjen og finne hverdagen ja. Trodde vi var ferdige med slike babynykker:( God bedring til alle dine da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...