Kanutte og prinsen Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Gutten min på 4 mnd sliter veldig med magen, og jeg tenkte å prøve å gi han litt sviskesaft. Men hvor mye kan man egentlig gi? Prøvde med noen teskjeer i går, men virket ikke som han likte det - spyttet ut og skar de grimasene! Meeen, gir ikke opp enda i alle fall. Står ingen ting på flaska om hvor mye de kan få....
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Jeg pleier å gi ca 1/4 av flaska ved hard mage til min på 3,5 mnd. Tåteflaske er greiere enn skje. Har også gitt 2-4 teskjeer med sviskemos, det blir ikke så mye søl, synes jeg.. Gir du mme noen gang, så kan det blandes i melka også.
Grorüd.. Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Tror du kan gi så mye du "vil".. Her får jenta mi ca 10-12 skjeer etter hvert grøtmåltid (det blir ca 1/5 av flasken) og hun er kjempe fin i magen nå! Tror ikke det er noe skadelig og gi for "mye" liksom.. Eneste må vel være at de kan bli kjeeeempe løse i magen, hehe Mulig jeg tar helt feil og.. Er førstegangs så vet ikke så mye..
Sommerfugl78 Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Hva er det minste en kan gi for at det skal ha effekt? Gutten min på snart 4 1/2 mnd har jeg gitt 1-2 ts om dagen, men det er kanskje for lite til å gi effekt?? Og hvilke sviskesaft-flasker kjøper dere? ...har bare sett slike nestle-glass. Kokte sviskesaft selv som han har fått litt av i to dager nå. Han får ellers kun MME.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå