bambi på isen Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Å himmel!!!!!!!! Svigers kom opp til oss 20 desember, de skal ned igjen idag, men nå er pokkern meg flyet innstilt!! Jeg håper virkelig at flyet går senere idag, for det går egentlig ikke fly her imorgen!! Da blir de i verste fall til torsdag!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg føler meg stygg når jeg "sier" sånn, men det er litt slitsomt å ha folk oppi seg i nesten 2 uker, ikke hjelper de noe særlig til heller, ihvertfall ikke med ungene!!!!!!!!!!!!! Snille å greie, har laget middag noen dager, men thats it!!!!!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Å herregud, da hadde det rogna for meg! Jeg var 4 dager hos svigers i jula, og holdt på og fly på veggen.. Nei, får tru de kommer seg hjem nå, helst i stad! ;o)
meg & to små vampyrer Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Det er lov å få fnatt av mye mindre:) Heeeelt normalt. Jeg får fnatt etter 1 natt..
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Jeg hadde mareritt om det da svigermor var på besøk her i tre uker! Tror det hadde rablet for meg om hun måtte være her en uke til. Hadde nok troppet opp på flyplassen med ferdigpakka kofferter og svigermor uansett! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå