Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så vondt i venusberget(???). Da beinet som e rett over klitoris(for å sei da sånn). Når eg reise meg opp og ska gå, så e da ein brennande/sviande/stikkande smerte. Føle meg skikkelig dårlig til beins siden eg så vidt klare å traska bortover. Og i går hadde eg ein liten blødning med ferskt blod, har ik hatt samleie, og skjønne ikkje ka som har utløst den lille blødningen. Men an gjekk fort over. Men blir liksom litt usikker på korfor, og ka som foregår. E masse liv i magen, så e ikkje bekymra for den lille. Men e i uke 29+3. Har ei "synsk" svigermor som seie at eg ska få før tio, ho hadde drømt om at eg fekk ei jenta, men den babyen va så liten, så ho tippa at eg kunne få opp til 3 mnd før tio. Greit nok, eg trur ikkje fast og heilt på sånne drømmer. Men ho sa te meg før vi hadde sagt til noken at eg va gravid, og at eg burde ta ein test, så sku eg se at ho hadde rett. Og ho sa at eg kom te å få ei jenta, og på ultralyd, så viste det seg at det va rett det og. Så blir bare litt bekymra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også en slik smerte der. Varte i to uker, så ble det gradvis bedre. Er nå i uke 36 og kjenner det bare enkelte netter når jeg må opp fra senga. Er vel bare bekkenet som forbereder seg.

Skrevet

Ja, e det eg og trur. E litt stress siden eg har ein fra før på 18 mnd som eg springer etter :S Men, e verdt det. Like ikkje å gå gravid, så masse bekymringer og ubehag, så glede meg te mars! :)

Skrevet

He-he! ikke alltid like greit å brå-reise seg fra sofaen/sengen for å løpe etter en liten en nei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...