Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Huff...Har termin idag,og det ser virkelig ikke ut som om det skal skje noe i dag heller. Blir så stresset av det her..Holder ikke ut å vente en dag til... Hva gjør dere for å holde motet oppe?
kazy Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 hei hei... jeg hadde temin 23 desember og venter fortsatt.... det har vært en tålmodighetsprøve, men ved å sette oss mål på hva som er best for den lille har vi tenkt at det beste ville være å få babyen etter nyttår. nå når vi er kommet så langt, kjenner jeg at jeg er drittlei.... desverre er det bare å vente:) lykke til
Ein T Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 er to dager over termin jeg og. og d var målet mitt å vente til nyttår å d klarte vi.... hihi.... men nå kan hun bare komme.... men ser ut for hun ikke kommer i dag hvertfall.... er temmelig lei jeg og. godt å høre jeg ikke er alene Godt nyttår
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Hadde termin 26. desember jeg.... Har nesten mistet troen på at denne babyen noen gang vil komme ut i det hele tatt! Forrige gang fødte jeg dagen før termin, og siden jeg har vært stor og tung lenge nå var jeg sikker på at denne kom til å komme minst et par uker før termin. Uff.... Denne babyen er visst en luring;o) hehe.. Håper den kommer i natt jeg, men er vel heller skeptisk.
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Hold ut, kommer før eller siden uansett. Selv gikk jeg 20 dager over, så ut kom han. Bare aaaaltfor sent!
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 Nå har jeg enda 3 dager til termin - men tror nok jeg skal holde ut dagene etter termin ganske bra. Dette er mitt andre barn og jeg vet hvor slitsom barseltiden kan være - så jeg nyter hver dag med ro og fred, men gleder meg jo også til den lille kommer, men har ikke hastverk!!
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 1. januar 2008 #7 Skrevet 1. januar 2008 hadde termin 19 desember.... hadde på forhånd innstilt meg på overtid, så det gjorde ting enklere. i morgen er jeg 14 dager over å blir satt igang. men er litt utolmodig nå... hadde jo håpt med hele sjela å komme igang av meg selv. men utgangspunktet for igangsetting skal visst være veldig bra da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå