Gå til innhold

HVORDAN OVERLEVER DERE DAGENE ETTER TERMINDATO??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff...Har termin idag,og det ser virkelig ikke ut som om det skal skje noe i dag heller. Blir så stresset av det her..Holder ikke ut å vente en dag til...

Hva gjør dere for å holde motet oppe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei...

jeg hadde temin 23 desember og venter fortsatt.... det har vært en tålmodighetsprøve, men ved å sette oss mål på hva som er best for den lille har vi tenkt at det beste ville være å få babyen etter nyttår. nå når vi er kommet så langt, kjenner jeg at jeg er drittlei....

desverre er det bare å vente:)

lykke til

Skrevet

er to dager over termin jeg og. og d var målet mitt å vente til nyttår :) å d klarte vi.... :) hihi....

men nå kan hun bare komme.... men ser ut for hun ikke kommer i dag hvertfall.... :( er temmelig lei jeg og.

godt å høre jeg ikke er alene :)

Godt nyttår :)

Skrevet

Hadde termin 26. desember jeg.... Har nesten mistet troen på at denne babyen noen gang vil komme ut i det hele tatt!

Forrige gang fødte jeg dagen før termin, og siden jeg har vært stor og tung lenge nå var jeg sikker på at denne kom til å komme minst et par uker før termin.

Uff.... Denne babyen er visst en luring;o) hehe.. Håper den kommer i natt jeg, men er vel heller skeptisk.

Skrevet

Hold ut, kommer før eller siden uansett. Selv gikk jeg 20 dager over, så ut kom han. Bare aaaaltfor sent!

Skrevet

Nå har jeg enda 3 dager til termin - men tror nok jeg skal holde ut dagene etter termin ganske bra. Dette er mitt andre barn og jeg vet hvor slitsom barseltiden kan være - så jeg nyter hver dag med ro og fred, men gleder meg jo også til den lille kommer, men har ikke hastverk!!

Skrevet

hadde termin 19 desember.... hadde på forhånd innstilt meg på overtid, så det gjorde ting enklere. i morgen er jeg 14 dager over å blir satt igang. men er litt utolmodig nå... hadde jo håpt med hele sjela å komme igang av meg selv. men utgangspunktet for igangsetting skal visst være veldig bra da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...