BlåklokkaVest Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 For 10 år siden flyttet jeg til et rolig sted på vestlandet. Er bare så utrolig fornøyd med det, spesielt med hensyn til barna. Her kan de løpe fritt, og vi er ofte i fjæra sammen med barna. Ikke helt i fødselstema, men jeg ble litt nysgjerrig på hvor godt folk kjenner til tomteprisene på slike steder? Det bor 500 mennesker her, og det er godt med arbeidsplasser her. Har 1 time med båt til fastlandet. Vi kjøpte oss en tomt på 1,8 mål ved sjøen. Hvor mye tror dere vi måtte gi for denne tomten? (Er det 600 kvadrat som er vanlige mål i byggefelt?) Det hadde vært litt artig om dere ville være med å tippe..... Hvor mye ville en slik tomt kostet der du bor? Det kunne jo vært artig å vite også!
Tasso Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Her eg bur, så ville ei sånn tomt logge på mellom 1 og 2 milliona vil eg tru.... Tomta som e under 1 mål og ikkje har strandlinje går for ca 1/2 mill her.
BlåklokkaVest Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2008 Tja, det var prisen sin det! Lyst til å tippe sånn ca hvor mye vi måtte gi?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Her måtte man vel godt over fem mill tenker jeg.. Men siden du spør på den måten så...Hmm.. 1,5 millioner?
BlåklokkaVest Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2008 Ingen fler som vil tippe? Dere kommer aldri til å tro det: VI GA KR 16 000,- FOR TOMTEN!!! Det var før vann, vei og kloakk, men likevel, når det var betalt kom den på ca kr 50 000,- Dermed hadde vi råd til å bygge oss et flott hus :-) Jeg hadde aldri trodd at jeg som bymenneske skulle trives her ute, men der tok jeg feil! Det skjer mye mer ute på de små stedene enn det folk aner, og det er nå flere her ute som sier det samme etter å ha flyttet fra byen og ut på øyene her ute :-) Tror nok ikke at ALLE ville trives her, men mange, mange fler enn det folk tror :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå