Blå-Rosa+spire! Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Hvor har man vondt og hvordan? Jeg har vondt i øverste halvdel av livmor ca... Må det være vondt hele tiden?? Hadde vondt i går kveld, gikk over i to tiden i natt, kom tilbake igjen i dag tidlig, men nå er det borte igjen. Hvordan vondt er det det skal være, dumt spørsmål og vanskelig å svare da men... Det er sånn stikkinger på en måte... Slik at en føler det hjelper å sitte stille å omtrent holde pusten. Har ikke nevneverdige hevelser. BT vet jeg ikke, men hadde 67 i undertrykk den 18. desember og har ligget veldig lavt hele tiden. Aner ingenting jeg...
Blå-Rosa+spire! Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. januar 2008 Ps: jeg har 41 dager igjen til termin og jeg kjenner littegrann liv fra baby...
Blå-Rosa+spire! Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2008 Ingen som vet? Har ikke hatt så vondt i kveld, bare av og til det stikker.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Jeg vet ikke hvordan det skal føles for jeg har ikke hatt svangerskapsforgiftning. Men jeg hadde djevelsk vondt i magen her før jul og ble litt bekymra. Men det gikk over etter et par dager. Jeg var på kontroll hos jordmor og både blodtrykk og urin var fin. Hun fortalte da at de hadde hatt mange gravide inne til sjekk fordi det gikk omgangssyke her hvor jeg bor. Og mange hadde vondt i magen uten å kaste opp eller være dårlig i magen. Så det kan jo være magetrøbbel du har. Men ta en sjekk hos legen din eller hos jordmor hvis du er redd!
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Hei. Jeg hadde vondt i mellomgulvet (midt på magen, rett under brystene). De var der omtrent konstant. Hvordan er formen ellers ? Undertrykket ditt er jo lavt. Jeg hadde 150/100. Hadde også veldig hodepine, som ikke ble borte med paracet. Hadde prikking/sløring foran øynene. Masse vann i kroppen. Klarte ikke bøye fingrene engang. Følte meg generelt i dårlig allmenntilstand og følte at det var noe galt. Kjente ikke så mye liv, men nå fikk jeg sv.forgiftning i slutten av sv.skapet, så da er det då dårlig plass inni der. Hvis du føler at ting ikke er som det skal, vil jeg anbefale deg å ringe føden, og få komme inn på kontroll!!!!
Blå-Rosa+spire! Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2008 Tusen takk for svar, tror egentlig jeg ble beroliget med disse ja. For jeg har ikke noe særlig hevelse, ikke vondt i hodet eller slørete syn. Men... Sønnen har hatt farang siden 6. juledag så kanskje smertene kommer derifra...? For jeg har vært litt løs i magen når jeg tenker meg om, hehe.
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #7 Skrevet 1. januar 2008 Kan være det, ja. Jeg er gravid igjen og har hatt 3 uker med magesmerter og kvalme. Er mye omgangsyke ute og går nå, og de er heftige. Som sagt så hadde jeg det til og fra i 3 uker. Helt forferdelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå