Trulte76 Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 i morra skal jeg ringe å bestille 1. kontroll time.. Tenkte uke 8 siden jeg var tenkt å høre om jeg kan ta noe mot migrena mi.. har bare vært plaget en gang hittil, men var veldig plaget i begynnelsen sist svagerskap..håper jeg ikke blir det denne gangen.. sist spurte jeg ikke om jeg kunne bruke noe, men tenkte å høre denne gangen.. MEN til poenget..når kan man høre hjertelyd hos legen? er uke 8 for tidlig? Jeg er 6+2 idag etter min utregning iallefall
*Super*Mamman* Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Det er sikkert mulig å høre det i uke 8, men veeeeldig vannskelig å finne det. De fleste leger/jordmødre leter ikke etter hjertelyden før etter uke 16.
Ella_A♡-Fødeklar- Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Jeg fikk høre hjertelyd hos legen min i uke 13..med beskjed om at det var ikke sikkert vi fant den så tidlig. Men den var der:)
Trulte76 Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2008 da er det nok litt fortidlig med uke 8 ja Men jeg får bare smøre meg med tålmodighet jeg.. vurderer litt tidlig UL bestille selv på privatklinikk..men har ikke helt bestemt meg enda..har jo ikke gjort det med de to første hell..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Tror det er litt tidlig, men jeg fikk høre den i uke 12- det var den mest deilige følelsen i svangerskapet så langt- tårene trillet.
Trulte76 Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2008 vet ikke om jeg greier å vente til uke 12 med å dra til legen..så bestiller nok time i uke 8 Får jeg bare smøre meg med tålmodighet til uke 16 å evt høre den med jordmor da
mammaen til Luca Skrevet 1. januar 2008 #7 Skrevet 1. januar 2008 Første gang jeg hørte hjertelyden, var på ultralyd i uke 18. Legen min så ikke noe behov for å lete... så den legen byttet vi ut etter dette
Lukkelukken og bebibror Skrevet 1. januar 2008 #8 Skrevet 1. januar 2008 Vi hørte hjertelyd i uke 9, KAN jo hende dere hører Lykke til
Trulte76 Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. januar 2008 oj kan jo hende da..visst legen vil prøve å finne den da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå