Gå til innhold

Er det bare jeg som er TREG


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

Lurer på om det er bare jeg som ikke har ordnet noe klart til babyen .

Har ikke vasket klær eller gjort klar seng, vugge eller stellebord.

Har Termin 7 feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke du er den eneste, har ikke alt i orden jeg heller.

Men vi har det aller meste i hus da, og det er jo greit...

Vi satte opp sengen i forgårs, det var kjemperart men deilig!!

Klærne skal jeg begynne å vaske når jeg går ut i permisjon, har siste arbeidsdag 8.januar.

Greit å ha litt å styre med da også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida, ikke bare du som er treg her. jeg har ikke kjøpt vogn enda, skal låne vugge, den har jeg heller ikke hentet. d lille jeg har kjøpt av klær har jeg vasket etterhvert. ellers trenger jeg alt til stell av den lille, og jeg har termin 1 februar. bor i oslo, så ser ingen grunn til å stresse, her er jo alt av butikker åpne nesten hele døgnet, så får da tak i d jeg trenger. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, du er ikke den eneste. Selv om det meste er kommet i hus, mangler vi fortsatt bilstol og vognpose o.l. Beibiklærne vasker jeg vel i slutten av jan eller begynnelsen av feb. Senga står flatpakket på boden. Ser ikke helt vitsen i å ha ei tom seng stående å ta opp plass på soverommet vårt når det er nesten 2 mndr til termin :) Men må si jeg gleder meg veeeeldig til å gjøre de siste forberedelsene og til å endelig møte den lille som vokser inni meg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin uka etter deg og jeg har en pysjamas, to luer og en vogn!:-D Men har en sønn fra før av, så har alle "store" ting man trenger. Blir litt januarsalg shopping for å få det siste man absolutt trenger av klær etc, men stresser ikke så fælt med det denne gangen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er MASSE jeg ikke har kjøpt eller gjort, og nå har jeg blitt skikkelig syk, så det tar nok noen uker før jeg orker en butikk igjen. Får litt hetta, men så lenge babyen ikke kommer lenge før termin så går det nok greit.Satser på en energibølge på slutten ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har termin om fem uker, venter nummer to. Har en gutt fra før så alt av utstyr har vi stående, men nå kommer det en jente, så litt handling av rosa klær har det blitt =) Har ikke vært like tidlig ute denne gangen som med førstemann, men fikk en kjøretur til føden i sykebil på lørdag, så etter det har vi fått funnet fram og ordnet alt =) Da virket det plutselig ikke så lenge igjen... Senga var det siste som kom på plass i går, så nå er det bare å vente. Og da skal dere ratt se at vi plutselig må vente lenger enn anntatt....=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei du:) godt å høre at det ikke bare er meg:) en del begynner å finne sin plass, men har fortsatt til gode å kjøpe vogn og bilsete og slike ting:) har en svigermor som begynner å bli litt panisk , så har lovet henn ene tur på barna hus nå i slutten av mnd når de har denne utstyrskampanjen sin, så får vi se hva vi havner opp med da:) fikk litt sjokk npr jeg leste at nå kan egentlig babyen bli født uten at det gjør noe på min egen side i dag.. tiden har plutselig begynt å løpe litt fra meg gitt:) er bare livredd for å ha alt i hus, og at dette barnet ikke har tenkt til å komme før jeg omtrent må dra han ut selv, og da blir ventetiden så lang. Men har spart det å kjøpe gardiner og slikt, så har jo alltids noe å titte etter selv om han ikke vil dukke opp helt enda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...