prinsesse fiona Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Veslegutt er nå snart 9 måneder, og bruker puppen bare som kos. Vurderer å slutte og amme.Han bare tuller, og får derfor ikke i seg mye.Det jeg lurer på er om jeg da må gi han tillegg fram til 1 års alder? Har prøvd tillegg en gang, og han hylskreik og fikk magesmerter etterpå. Har to barn tidligere som ikke har tålt tillegget. Har derfor ikke lyst til å bruke dette. Han har hatt masse magevondt helt siden fødsel,og begynner å bli bedre. Har ikke lyst på en slik periode igjen.Men lurer liksom på om de er avhengig av melk, eller holder det med vann, og den melka de får i grøten? Håper på svar:)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Jeg vet ikke om jeg har rett eller om jeg besvarer spørsmålet ditt eksakt, men i mitt tilfelle, så var det bare inni mitt hodet at sønnen min MÅTTE ha melken hver gang han våknet om natta. Har nettopp sluttet, da sønnen min er 11 mndr og at de da ikke skal ha melk på natten. Her prøver vi med vann. Han gråter litt, men går som regel veldig greit og sovner etter litt. I flere netter nå har han sovet natten gjennom. Til og med nyttårsnatten:) Så nå er det ikke mer amming for vår del.. Har tilbydt litt kos på morgenen, men han vil ikke ha, så da er det jo greit. Ikke noe tillegg her. Det nektet han for lenge siden:) Så da blir det vann som drikke til han. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå