Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her våknet lille gutt kl.12!

De skjøt opp raketter rett utenfor soverums vinduet her, så det var jo veldig gøy!

Prøvde å amme ham i søvn igjen,men rakettene smalt og lyste opp hele soverummet.Så det var helt umulig!

Da Ble lille gutt (4 mnd)med ut i stuen og så på rakettene med meg fra stuevinduet. Var jo litt kos det også da! hehe

Så var det i seng igjen i 1 tiden når det hadde stilnet igjen.

Hvordan gikk det med deres små gull unger da? ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vårt lillegull var med oss ut for å se rakettene, vel og merke i fra inni bilen. Ble skikkelig storøyd, moro:) Dro hjem og la oss etterpå, sovna vel 01.30...Godt nyttår forresten:)

Skrevet

Godt nytt år ja! ;oD

Skrevet

Her hos oss var det rene verdenskrigen. Smalt rundt veggene i nesten to timer. Måtte ta opp babyen som våknet selvfølgelig. Måtte legge meg sammen med han etterhvert og dyttet lillefingeren i ørene hans...

Jeg synes det var veldig plagsomt da babyen ble veldig forstyrret av det over lang tid.

Skrevet

Her gikk det som vanlig - mye styr og stress for å få henne til å sovne og hun våknet annenhver time natten gjennom...

Godt nytt år:o)

Skrevet

jenta mi på 8mnd var oppe fra 19-01 hun...

var helt i ekstase med alle folkå... og når rakettene ble skutt opp..

var hun med ut og satt på mormors fang og skikket på rakettene og lo og smilte... hun likte det virkelig;-)

etterpå kjørte vi hjem å la henne... hun sov fra 01.30 - 08.30.

7 timer i strekk!! har aldri opplevd det før... hun våkner alltid ca hver 1-3 time... for å få vann og tutt... men ikke i natt!!!

herligt;-)

Skrevet

La seg sent da vi var på besøk og det var MYE action der men han sovnet før rakkettene, vi var i sentrum av en by og det var ekstremt med raketter dette året men lillemann han sov som en stein! :-)

Skrevet

Han sov utrolig nok gjennom alle rakettene selv om noen festdeltakere fant det for godt å skyte opp et halv arsenal på en plen rett utenfor vinduene våre. Jeg slet med å sovne selv men han sov og godt var det.

Skrevet

Var masse bråk og lys, men min lille søtnos sover så godt, så han sov som vanlig. :)

Skrevet

Junior sov litt urolig..hadde skiftet stilling flere ganger.Men heldigvis sov han hele natta gjennom :-)

Skrevet

Her sov alle tre gullene seg gjennomalt slik som vanlig. Var litt spent på mini på 6 mnd, men han våknet ikke han heller :-)

Skrevet

var hos ett venne par, gutten deres på 8 mnd å våres jenta på 10 uker, sov gjennom hele greia;) kan ikke forstå det, slik som det smalt ute. .

Skrevet

Min sov heldigvis gjennom bråket.. Hater raketter altså...! Men det buldret jo i bakken, og smalt som bare tusan, så skjønner egentlig ikke at hun ikke våknet.. Vi hadde "isolert" vinduet på rommet med ett tykt teppe da, vet ikke om det dempet bulderet litt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...