Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 jeg har fått en liten hemoride!!! hva skal jeg gjøre? ekkelt!!!!
Lille`mor & lillebøll Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Vis den ikke er vond,sår eller blør skal man bare la det være. Det du kan gjøre er og dytte den inn etter do besøk og drive med knipeøvelser. Min lege sa som nevnt over at vis det ikke var plagsomt skulle man heller ikke bruke noen medikamenter. Andre tips er: Smør alovera på Legg i isbit på andre tips?????
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Dytte den inn? Hva er hemorrider egentlig? fattet ikke d?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Litt ræva forklaring siden jeg ikke hvet så mye om det...... Men det er som noen små druer i analåpningen. Kan komme med nedpress fra ungen eller ved press når du er på do..Ytterst få som slipper unna.For de kommer som regel ved en fødsel..... Gå inn på a til å ved siden her så kan det være det står noe der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå