Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Har termin den 12.jan. Har i dag fått litt løs avføring, har litt kynnere og litt uvel i magen. Tror dere det kan være at kroppen forbredere seg på fødsel eller tror dere det kan være noe annet? Eller kanskje er det ingen ting
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Hei. Har termin 13.jan og har det på akkurat samme måte...la oss håpe noe er på gang
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Ja nå håper jeg noe er på gang. Er ganske uvel, men vet ikke hva det er.Får bare krysse fingrene!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå