Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Melodien til "har du bæsja".. så godt det lar seg gjøre hvertfall. Har du kasta opp, har du spydd alt opp. Har du hilst på mat i toan. Har du brekt deg, har du skylt deg, har du hilst på mat i toan. Har du spydd klart, har du gjort alt klart... har du hilst på mat i toan...
Ikkelektuell Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Både dårlig og ørlite grann frastøtende. Hvis dette er måten du utnytter et nytt år og tilhørende nye muligheter på, så vil jeg uttrykke min sympati for deg - 2007 må ha vært et møkkaår.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Fy søren så dårlig du er til å skrive sanger! Det passer jo ikke til melodien en gang!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Sang til ære for alle de kvalme gravide?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Anonym 13.18 skjønte det... Ingen som så innlegget om en viss person som feiret at unga ikke hadde kasta opp i 2007? Passet da med en dårlig sang.. *ironi**
Ikkelektuell Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 Du var ikke ironisk, HI, men du forsøkte muligens å være sarkastisk, uten at du riktig nådde mål der heller.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #8 Skrevet 2. januar 2008 Tja.. Kansje ikke du som skjønte at det var ironi. Noen trenger litt mer teskjeer for å skjønne hva baktankene er. Men sarkastisk er jeg sjelden. Enten er jeg full av faen og lager kvalme. Eller så er det ironi som er saken. Og du av alle må vel skjønne at ironi om en felles her inne trengs... En spyr jo omtrent av alle innlegga. Er jo enten bæsj eller oppkast alt dreier seg om. Og det beste er jo at noen ber om detaljer og luker av oppkastet til andre..
Ikkelektuell Skrevet 2. januar 2008 #9 Skrevet 2. januar 2008 Slå opp 'ironi' i ordboka, di nepe. Og sjekk 'sarkasme' i samme slengen, såfremt hjernen din er i stand til å ta inn den infoen etter å ha lest alle tre linjene om ironi.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #10 Skrevet 2. januar 2008 Kansje du skulle gjøre det i samme sleng, di bedritne lille agurg....
Ikkelektuell Skrevet 2. januar 2008 #11 Skrevet 2. januar 2008 Neida, jeg har i motsetning til deg kontroll på definisjonene. Hva er 'agurg'? Fant det ikke i ordboka.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #12 Skrevet 2. januar 2008 Tja.. agurg er vel det en kan kalle en tasteleif.. Står ikke i min ordbok heller...
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #13 Skrevet 2. januar 2008 Hvor fant dere ordbøkene deres da? I min står dette: "Agurg; slå opp på Bærkorg Måkeskrik lengre bak i boka"
Ikkelektuell Skrevet 2. januar 2008 #14 Skrevet 2. januar 2008 Wow, du må sitte med den Store Norske. Hva er B. M. definert som, da?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #15 Skrevet 2. januar 2008 B.M er definert som "Herborg Kråkevik" Moahahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå