Gå til innhold

Vondt i underlivet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har det sånn? Føles som det er ca utenfor skambeinet. Er ubehagelig/vondt når jeg reiser meg opp eller går rundt. Vagger som ei gås fordi det gjør vondt å gå.

Er 36 uker og har holdt på sånn 1 ukes tid. Begynner å bli skikkelig plagsomt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde å sånn fra ca uke 35, skikkelig ubehagelig må jeg si!!

Fysio sa det er bekkenet,(bekkenbunnen) som forbereder seg på føsel, og tøyer å bøyer!

Så da begynner kroppen din å gjøreseg klar!

Jge fødte 2 uker før tiden da, kan jo hende du å er heldig:)

Lykke til!:)

Skrevet

Huff, håper egentlig ikke det for jeg har planlagt ks 9 dager før termin.... Får kanskje ta det opp med lege på kontroll for ks i fall det er som du sier at kroppen begynner å gjøre seg klar.

Skrevet

Usj, synes dette begynner å bli verre jeg. Vondt i leppene liksom (sorry detaljene). Kom på at det kan minne litt om ømheten man kan få der når man skal ha mensen. Bare mye sterkere nå-ellers har man jo ikke problemer med å gå.

Men må vel bare holde ut dette her? Er vel ikke noe å gjøre med vil jeg tro.

Skrevet

Hvordan er det når du tisser? Har du vondt i "klitten" også?

Skrevet

Signerer her! Går rundt og føler at jeg er skikkelig hovnet opp i underlivet.. Har menssmerter og regelmessige kynnere i tillegg! Er dette tegn på at noe er i gang.. er 36+5 i dag..

Skrevet

Nei merker ikke noe til noen av de tingene.

Skrevet

Hmmm det var jo slik jeg hadde det å!!

Skikkelig ømt, når jeg st opp far senga kunne jeg nesten ikke gå på slutten, måtte ha hjelp de første skrittene av mannen min!

Men spør legen din du, så er du sikker på att ikke du får fødsel før ks ditt:)

Skrevet

ååå sånn har jeg det også. er 34+3 idag. det er skikkelig ubehagelig. åå da håper jeg på litt tidligere fødsel hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...